آخرین اخبار
«البرزخاتون» گزارش می‌دهد؛

دودآلودگی هوا و تعطیلی مدارس در چشم والدین

والدین نسبت به آموزش آنلاین گلایه دارند و اعتقاد دارند که با تعطیلی مدارس مشکل آلودگی هوا حل نمی‌شود.
اشتراک گذاری
28 آذر 1402
90 بازدید
کد مطلب : 5827

به گزارش گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ این روز‌ها که آلودگی هوا به جان کلانشهر‌ها افتاده و خبر مجازی‌شدن آموزش در رسانه‌ها شده، خاطره آموزش در دوران کرونا رنگ گرفته و خاطراتی که به والدین گره خورده و آن‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مسئولان آموزش و پرورش از والدین به عنوان دستیار و همیار معلم یاد می‌کنند، و در روز‌های کرونایی سهم والدین در آموزش فرزندان بسیار پررنگ بود.

مشکل آلودگی هوا با تعطیلی مدارس حل نمی‌شود

زهرا سلیمانی مادر دو دانش‌آموز ابتدائی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مشکل آلودگی هوا با تعطیلی مدارس حل نمی‌شود و بیشترین بار مسئولیت آموزش و نگرانی‌های آن به والدین می‌رسد.

وی ادامه داد: من دو فرزند یکی سوم ابتدائی و دیگری پنجم ابتدائی دارم و هر بار که آموزش آنلاین می‌شود، لرزه بر تنم وارد می‌شود.

سلیمانی افزود: باید همزمان در کنار دو فرزندم باشم و از طرفی رسالت آموزش در این بستر ادا نمی‌شود.

وی تصریح کرد: سلامت فرزندان بسیار اهمیت دارد، اما مشکل آلودگی هوا همیشگی است و مسئولین باید تدابیر دیگری برای حل این مشکل بیندیشند.

آموزش آنلاین برای مادران شاغل یک معضل بزرگ است

سلما حیدری مادر یک دانش‌آموز پایه دوم ابتدائی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دلم از آموزش آنلاین خون است، برای ما مادران شاغل این آموزش یک معضل بزرگ است.

وی ادامه داد: زمانی که آموزش آنلاین می‌شود، فرزندان ما سرگردان می‌شوند زیرا باید آن‌ها را به جایی ببریم.

حیدری افزود: فرزندان ما در بستر آموزش آنلاین در این مقاطع حساس چیزی یاد نمی‌گیرند و در آخر نیز باید به معلم خصوصی متوسل شویم.

این مادر کارمند گفت: سال گذشته نیز در روز‌هایی که آموزش آنلاین بود و معلمین درس می‌دادند، فرزند من آسیب دید، آیا مسئولین این سختی‌ها را می‌بینند، آموزش مجازی برای دانش‌آموزان اول ابتدایی باید ممنوع شود.

آموزش آنلاین بر سیستم آموزشی کشور لطمه زد

هدیه آقاجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تعطیلی مدارس از یک سمت و کندی پیام‌رسان شاد نیز از طرفی دیگر، فشار زیادی بر والدین وارد کرده است.

مادر دانش‌آموز پایه چهارم ادامه داد: مشکل آلودگی هوا فقط با تعطیلی مدارس حل می‌شود، دانش‌آموزان ما در بستر آموزش آنلاین چیزی یاد نمی‌گیرند.

وی افزود: آلودگی هوا در این فصل همیشگی است اما حتی طرح زوج و فرد نیز در استان اجرا نمی‌شود.

این مادر البرزی تصریح کرد: آموزش دروس مهم و پایه و اساسی در بستر آموزش آنلاین اشتباه بزرگی است، مسئولین درک کنند و برای حل مشکل آلودگی هوا تدابیری غیر از تعطیلی مدارس بیندیشند.

آقاجانی در خاتمه خاطرنشان کرد: آموزش آنلاین بر سیستم آموزشی کشور لطمه زد و مسئولین نیز بار‌ها به این موضوع اشاره کردند اما باز هم به آموزش آنلاین روی می‌آورند.

الهه ملاحسینی_ البرزخاتون

انتهای خبر/

 

نوشته های مشابه

فاجعه طلاق بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک
مشاور خانواده مطرح کرد:

فاجعه طلاق بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک

سیر صعودی جراحی زیبایی در البرز
متخصص زیبایی مطرح کرد:

سیر صعودی جراحی زیبایی در البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *