آخرین اخبار
متخصص زیبایی مطرح کرد:

سیر صعودی جراحی زیبایی در البرز

متخصص زیبایی گفت: در استان البرز گرایش به جراحی‌های زیبایی زیاد است و رنج سنی ۱۳ تا ۴۵ سال متقاضی انواع این جراحی‌ها هستند.
اشتراک گذاری
30 فروردین 1403
65 بازدید
کد مطلب : 15038

به گزارش گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ مائده حمایتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زنگ خطر تخریب چهره اصیل ایرانی در سایه فراگیری جراحی‌های زیبایی در کشور به صدا درآمده است.

متخصص زیبایی ادامه داد: مُد در گرایش مردم به جراحی‌های زیبایی بسیار نقش داشته و رسانه و سلبریتی‌ها بر این موج سوار هستند.

وی افزود: در استان البرز گرایش به جراحی‌های زیبایی زیاد است و رنج سنی ۱۳ تا ۴۵ سال متقاضی انواع عمل‌های جراحی هستند.

حمایتی تصریح کرد: به هیچ عنوان جراحی‌های زیبایی را برای زیر ۲۰ سال توصیه نمی‌کنم، زیرا چهره در این زمان در حال تغییر بوده و زیبایی خاص خود را دارد که دستکاری چهره در این سن به ضرر فرد است.

وی با بیان اینکه رسانه باید روشنگری کرده و افراد را از عمل‌های جراحی غیرضرور منصرف کند، گفت: متأسفانه جراحی‌های زیبایی به یک صعنت پردرآمد در کشور تبدیل شده است.

این متخصص تأکید کرد: بسیاری از افرادی که سالانه ۳ الی ۴ عمل زیبایی روی چهره‌شان انجام می‌دهند، بعد از مدتی پشیمان می‌شوند اما این پشیمانی هیچ سودی ندارد.

حمایتی با تأکید بر اینکه رسانه باید یک سریال با موضوع جراحی‌های زیبایی تولید کند، گفت: صدا و سیما باید یک سریال با موضوع گرایش مردم به ویژه زنان به جراحی‌های زیبایی بسازد و در آن روشنگری کند زیرا زبان هنر بسیار تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی از متخصصان زیبایی نیز اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند و به هر درخواست مخاطب بله می‌گویند که باید در این حوزه نظارت بیشتری وجود داشته باشد.

این متخصص با تأکید بر اینکه انجام عمل‌های جراحی زیبایی در سالن‌های آرایشی بسیار خطرناک است، ادامه داد: مردم به هیچ عنوان اعتماد نکنند و سلامتی خود را به خطر نیندازند.

حمایتی در پایان اظهار داشت: نباید برای دیده شدن، سلامتی و زیبایی خود را به خطر بیندازید زیرا خداوند همه انسان‌ها را زیبا آفریده است.

منبع: تیتر یک

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *