آخرین اخبار
عضو هیئت علمی دانشگاه:

بصیرتِ بانوان کشور حماسه ۹ دی را رقم زد

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: بصیرتِ بانوان کشور حماسه ۹ دی را رقم زد و زنان امروز نیز در عرصه تبیین و روشنگری نقش بی‌بدیلی برعهده دارند.
اشتراک گذاری
09 دی 1402
67 بازدید
کد مطلب : 6640

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ زهرا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: بصیرتِ بانوان کشور حماسه ۹ دی را رقم زد و زنان امروز نیز در عرصه تبیین و روشنگری نقش بی‌بدیلی برعهده دارند.

مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرج ادامه داد: نقش زنان در ادوار مختلف تاریخ برجسته بوده و زنان در بحران‌های مهم تاریخ نقش بسیار چشمگیر و پررنگی در کشور ایفا کردند.

وی افزود: انقلاب ما فراز و نشیب‌های زیاد را با موفقیت سپری کرده و بانوان در تمامی لحظه‌های حساس در میدان دفاع از کیان انقلاب حضور داشتند و نقش‌آفرینی کردند.

طهماسبی تصریح کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا با انحراف نقش زن، بانوان مسلمان را رو در روی انقلاب قرار دهد اما بصیرت زنان و دختران باعث شده که تمامی نقشه‌های دشمن برهم ریزد.

این مدرس دانشگاه کفت: سلاح جنگ شناختی دشمن در صحنه جنگ امروز نیز دانش و بصیرت است، باید با روشنگری و بیان دستاورد‌های نظام به مقابله با استکبار و غرب پرداخت.

وی ادامه داد: بانوان در عرصه اجتماعی حضور فعالی دارند و از طرف دیگر در نهاد خانواده به وظیفه خطیر مادری و همسری مشغول هستند و پرچم‌دار نهاد خانه هستند و در جامعه با بصیرت افزایی همانند چراغی روشنگری می‌کنند، دشمن از این نقش زنان که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «الگوی سوم زن» یاد می‌کند، هراس دارد.

طهماسبی افزود: بانوان در عصر کنونی نیز باید پرچم‌دار جهاد تبیین در جامعه باشند زیرا وظیفه خطیر همسری و مادری را بر عهده دارند و وقتی بانویی به سلاح دانش و آگاهی مسلط باشد، جلوی نفوذ دشمن را می‌گیرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم پای ولایت و اهل بیت (ع) تا پای جای‌ایستادند و خط خود را ازفتنه گران با بصیرت جدا کردند و هیچ‌گاه همراه نشده و نخواهند شد.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

شکاف بین نسلی، خانواده را متلاشی می‌کند
«البرزخاتون» گزارش می‌دهد؛

شکاف بین نسلی، خانواده را متلاشی می‌کند

شکاف بین نسلی، بنیان خانواده را تهدید می‌کند
مدرس سواد رسانه در گفتگو با «البرزخاتون»:

شکاف بین نسلی، بنیان خانواده را تهدید می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *