آخرین اخبار
هنرمند تئاتر استانی در گفتگو با «البرزخاتون»:

هنرمندان تئاترِ البرز به تهران پرکشیدند

هنرمند تئاتر استانی گفت: هنرمندان تئاتر  در البرز در سایه بی مهری مسئولین به پایتخت رفته و هنر خود را در تهران به نمایش می‌گذارند.
اشتراک گذاری
20 آذر 1402
88 بازدید
کد مطلب : 5187

زهره محمودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: هنرمندان تئاتر  در البرز در سایه بی مهری مسئولین به پایتخت رفته و هنر خود را در تهران به نمایش می‌گذارند.

هنرمند تئاتر ادامه داد: گروه نمایشی ما در سال جاری ۳ تئاتر در سالن‌های نمایش تهران به روی صحنه برد.

وی افزود: زیرساخت‌های هنر نمایش در البرز علی‌رغم قول‌های مسئولین بسیار ضعیف است.

محمودی تصریح کرد: کلنگ تئاتر شهر کرج در سال ۹۷ در البرز زده شد اما پس سال‌ها هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی گفت: یک هنرمند تئاتر در البرز برای اجرای نمایش خود در استان باید درگیر بروکراسی اداری شود و پس از دوندگی‌های بسیار وارد پروسه تمرین و اجرا شود.

این هنرمند. ادامه داد: سالن‌های کرج استانداردهای لازم برای اجرا را ندارد و معمولا به دلیل تبلیغات ضعیف با استقبال مخاطبان روبرو نمی‌شود و بیشتر مخاطبان تئاتر در البرز، خانواده نمایش هستند.

محمودی گفت: تئاتر هنری زنده و پویا و به مخاطب وابسته است و بسیار در انتقال پیام به مخاطب موفق بوده و هست و گاهی از ساعت‌ها سخنرانی تاثیرگذاری آن بیشتر است.

وی ادامه داد: هنرمند در البرز ارزشمند شمرده نمی‌شود و این بی‌مهری‌ها باعث شده که تهران مکان اجرای هنرِ هنرمندان البرز شود.

این هنرمند گفت: از مسئولین فرهنگ و هنر استان البرز درخواست داریم که نسبت به هنر بی‌تفاوت نباشند، زیرا اگر برای هنر هزینه نکنیم باید برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان هزینه کنیم.

وی ادامه داد: البرز پتانسیل این را دارد که همپای تهران نمایش روی صحنه ببرد و مردم برای اجراها صف بکشند، به شرطی که دریافت مجوز همانند تهران باشد و سالن‌های نمایش ارتقا یابد.

محمودی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین به هنر بها دهند و خانواده‌ها نیز برای نیاز هنری خود از هنرمند بومی حمایت کنند.

الهه ملاحسینی_ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *