آخرین اخبار
کارگردان نمایش در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

سالن غیراستاندارد، مشکل مخاطب در تئاتر البرز

کارگردان نمایش گفت: ساختن سالن نمایش استاندارد مشکل مخاطب در تئاتر البرز را برطرف خواهد کرد.
اشتراک گذاری
07 آذر 1402
131 بازدید
کد مطلب : 3995

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سعیده خوش‌نژاد در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: نمایش «ماه و پلنگ» از یکم تا ۱۰ آذرماه ساعت ۱۸ در تئاتر شهر کرج به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان نمایش ادامه داد: این نمایش داستانِ عاشق شدن پلنگ به ماه است که باعث طولانی شدن شب و مجال نیافتن خورشید برای طلوع و در نتیجه خاموشی، تاریکی و سرمای جنگل است. پلنگ و ماه به گفت وگوی عاشقانه مشغول هستند اما آن سوتر، حیوانات جنگل از این عشق به تنگ می‌آیند و شکوه و دسیسه می‌کنند.

وی افزود: ماه و پلنگ، قصه‌ای است به شکل سمبلیک و شاعرانه دربارهٔ انسان‌هایی با آرزو‌ها و رؤیا‌هایشان (که در اینجا به صورت پلنگ، ماه و خواب پلنگ تصویر شده‌اند) که تک و تنها برپا میخیزند تا در این جهان چیزی زیبا، عمیق و درست بیافرینند، اما پلشتی و زشتی با هزار دسیسه و نیرنگ در لباس‌ها و پوشش‌هایی دروغین و تهی مانع و سد راهشان می‌شوند.

خوش‌نژاد تصریح کرد: استقبال از نمایش تاکنون بعد از ۶ شب اجرا بسیار عالی بوده و خوشبختانه در این چند شب تام صندلی‌های اجرا پر بود.

این هنرمند گفت: نداشتن مسئولان ارشد فهیم و فرهیخته در حوزه فرهنگ و هنر مهمترین مشکل هنرمندان نمایش در البرز است زیرا ما برای اجرای نمایش از صفر تا ۱۰۰ کار را خود برعهده می‌گیرند تا بتوانند یک نمایش را به روی صحنه ببرند.

وی ادامه داد: مسئولین باید امور را به افراد متخصص و دانا که دارای تعهد حرفه‌ای و آگاه به مسائل هستند، بسپارند.

خوش‌نژاد تأکید کرد: ساختن سالن نمایش استاندارد مشکل مخاطب در تئاتر البرز را برطرف خواهد کرد، قولی که مسئولین فرهنگی چندین سال داده‌اند اما در حد حرف باقی مانده است.

این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان خوب کرجی را به دیدن نمایش ماه و پلنگ دعوت می‌کنم و ازشما نیز بابت پوشش اخبار حوزه فرهنگ و هنر استان تشکر می‌کنم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *