آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

خرده فرهنگ‌های غربی تهدیدی برای بنیان خانواده

مدرس دانشگاه گفت: دشمن آهسته و آرام خرده فرهنگ‌های غربی را در کشور وارد کرد و فرهنگی که بنیان خانواده را هدف قرار داده است.
اشتراک گذاری
15 آذر 1402
82 بازدید
کد مطلب : 4684

مرضیه عسگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: فرهنگ نگه‌داری از حیوان خانگی به طرز غیرقابل باوری در حال عادی‌سازی در کشور است.

مدرس دانشگاه ادامه داد: نگهداری ماهانه سگ بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون آب می‌خورد و بعد همین خانواده‌ها از وضعیت معیشت می‌نالند.

وی افزود: دشمن آهسته و آرام خرده فرهنگ‌های غربی را در کشور وارد کرد و شبکه‌های اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام در این بین نقش چشم‌گیری داشته است.

عسگری تأکید کرد: امروز بخش قابل توجهی از دانشجویان رویای مهاجرت را در ذهن خود دارند زیرا دشمن از غرب و آمریکا در ذهن نسل جوان مدینه فاضله ساخته است.

این مدرس دانشگاه گفت: باید حقیقت زندگی در غرب برای دانشجویان و نسل جوان بازگو شود، زیرا می‌توان حقانیت این موضوع را از زبان افرادی که مهاجرت کردند، پرسید.

وی بیان کرد: افرادی که امروز مهاجرت کردند و در کشور‌های غربی زندگی می‌کنند، نیز باز شاد نیستند و در حسرت بازگشت به ایران هستند اما مقاومت می‌کنند و سختی‌های بیشتری را به جان می‌خرند.

عسگری تأکید کرد: امنیت و آرامشی که در ایران وجود دارد، در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود و تنها در سبک زندگی ایرانی، زن جایگاه ویژه داشته و قلب خانه محسوب می‌شود.

این مدرس دانشگاه گفت: امروز سبک زندگی غربی در غرب شکست خورده و چیزی به نام خانواده وجود ندارد، حال همین دشمن می‌خواهد با ورود و نهادینه کردن این سبک زندگی، تیشه به ریشه بنیان خانواده بزند.

وی ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ها باید در کنار بعد آموزشی به بعد تربیتی نسل آینده توجه ویژه داشته باشند، زیرا خلاء تربیتی در سیستم آموزشی کشور مشهود است.

عسگری افزود: سبک زندگی ایرانی اسلامی برگرفته از بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) باید برای نسل جوان تبیین شود.

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: سبک زندگی غربی تهدیدی برای بنیان خانواده است و نگهداری حیوان در فرهنگ ما جایگاهی ندارد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *