آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

حقوق بشر در غرب؛ تیراندازی به زنان آزاد

مدرس دانشگاه گفت: موج اسلام هراسی در کشور‌های غربی به گونه‌ای شده که تیراندازی به بانوان محجبه آزاد شده است.
اشتراک گذاری
14 آبان 1402
89 بازدید
کد مطلب : 1655

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ هدیه اجاقی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: موج اسلام هراسی در کشور‌های غربی به گونه‌ای شده که تیراندازی به بانوان محجبه آزاد شده است.

مدرس دانشگاه ادامه داد: کشور فرانسه که خود را مهد دموکراسی و لیبرالیسم معرفی می‌کند، این روز‌ها به طرز غیر قابل باوری با نقض حقوق بشر از جمله حقوق زنان تبدیل شده است.

اجاقی افزود: غرب از اینکه گرایش بانوان در این کشور‌ها به اسلام افزایش یافته، احساس خطر می‌کند، بنابراین به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند که با خشونت‌های بی‌رحمانه، زنان را از گرایش به اسلام منع کنند.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: متأسفانه با امپراتوری رسانه‌ای روبرو هستیم که اجازه نمی‌دهد که نوجوانان و جوانان واقعیت‌های کشور‌های غربی را ببینند.

وی گفت: کشور‌های غربی فقط برای دیگران منادی حقوق بشر هستند، در صورتی که امروز مردم فرانسه نسبت به خشونت پلیس در برخورد با بانوان اعتراض دارند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد.

اجاقی ادامه داد: رفتار پلیس در غرب بیشتر آسیب‌زا و ناامن‌کننده است و مردم از اینکه دست پلیس به استفاده از سلاح گرم اینقدر راحت شده و خشونت بر قلب‌هایشان حاکم شده، اعتراض دارند.

این مدرس دانشگاه تأکید کرد: در فتنه سال گذشته دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورد تا اقتدار نیروی انتظامی و امنیتی کشور را زیر سؤال ببرند، افرادی که محافظ و امنیت جان و مال مردم هستند.

وی گفت: امروز غرب به قدری از ترویج اسلام در این کشور‌ها هراس دارند که به بانوان محجبه و مسلمان به عنوان تروریست یاد می‌کند و بدون هیچ مدرکی به آن‌ها به راحتی شلیک می‌کنند، موضوعی که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

اجاقی گفت: عملکرد پلیس و حقوق بشر در غرب سیاسی است و اصلاً در راستای حمایت از مظلوم نیست، در غیر این صورت در برابر شهادت مظلومانه هزاران کودک و زن فلسطینی سکوت نمی‌کردند.

مدرس دانشگاه تأکید کرد: رسالت فرماندهان جنگ نرم یعنی اساتید دانشگاه در کنار تدریس، روشنگری و تبینن چهره واقعی و پلید غرب در برخورد با زنان است.

وی ادامه داد: اگر پسران و دختران جوان ما واقعیت‌های غرب را بدانند آن وقت به اهمیتِ آزادی و امنیت دین اسلام پی خواهند برد.

اجاقی در خاتمه خاطرنشان کرد: دین اسلام برترین جایگاه را برای زنان قائل شد و این آزادی و امنیتی که برای بانوان در دین اسلام وجود دارد، در هیچ دین و کشوری یافت نمی‌شود.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *