آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

حفظ سنگر خانواده؛ رسالت بانوان در عصر غیبت

مدرس دانشگاه گفت: بانوان رسالت بسیار سنگینی در حفظ سنگر خانواده در دوران غیبت بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
05 آبان 1402
71 بازدید
کد مطلب : 771

به گزارش بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ محدثه انصاری در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: تنها ۵ درصد بانوان کشور مخالف لایحه حجاب و عفاف هستند اما رسانه این مهم را با بزرگ‌نمائی بیشتر نشان می‌دهد.

مدرس دانشگاه ادامه داد: دشمن از فرهنگ برهنگی به نابودی رسید و اکنون خانواده در این کشور‌ها وجود ندارد و با آمار بالای کودکانی مواجه هستند که به دلیل نداشتن پدر و مادر رنج می‌برند.

انصاری افزود: اسلام با حجاب و عفاف برای زنان ارزش و اهمیت قائل شد، به گونه‌ای که بانوان در کانون خانواده بالاترین درجه را دارند و ضمن آرامش و آسایش نقش مادری را نیز ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: تنها ۱۵ درصد از بانوان کشور کشف حجاب کردند که بخش قابل توجهی از آن‌ها نمی‌دانند که حجاب در کشور ما قانون است و از روی جهل فریب دروغ رسانه‌ای را خوردند و سوار بر موج دشمن شدند.

مدرس دانشگاه گفت: باید حقیقت‌های فرهنگ برهنگی در غرب را به تصویر کشاند و بانوان را متوجه ارزش و اهمیت حجاب کرد.

انصاری ادامه داد: هدف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راه خانواده و عزیزترین افراد خود را از دست داد و امروز وظیفه ما پاسداری از این مهم است.

وی افزود: حضرت زینب (س) پیام‌آور قیام عاشورا شد و با وجود اینکه ۱۸ نفر از عزیزترین اعضای خانواده خود را در یک روز از دست داد، با تحمل این غم، پیام عاشورا را انتقال داد که کربلا در کربلا باقی نماند.

این مدرس دانشگاه تأکید کرد: در عصر غیبت، دوران امتحان‌های بزرگ الهی به سر می‌بریم و در زمان ظهور نیز ۵۰ نفر از ۳۱۳ یار واقعی امام زمان (عج) را بانوان تشکیل می‌دهند، بنابراین زنان باید وامدار ارثیه حضرت زهرا (س) بمانند.

انصاری بیان کرد: حفظ‌ ایمان در عصر غیبت بسیار سخت است و اهل بیت (ع) در بیانات دوران انتظار به این مهم اشاره کردند، مبادا با فریب دشمن با ابزار حجاب پیاده‌کننده نقشه شیطان باشیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مهمترین هدف دشمن از سناریوی حجاب، تخریب بنیان خانواده است زیرا خانواده در کشور ما مؤلفه قدرت است، بنابراین بانوان رسالت بسیار سنگینی در حفظ سنگر خانواده در دوران غیبت بر عهده دارند تا پرچم ظهور به صاحب برحقش امام زمان (عج) برسد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *