آخرین اخبار
فرمانده سپاه چهارباغ در گفتگو با «البرزخاتون»:

حضور ۵۵ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارباغ

فرمانده سپاه چهارباغ گفت: ۵۵ تیم که از نخبه‌های خود شهرستان هستند، در این رویداد شرکت کرده‌اند و رقابت نیز بسیار تنگاتنگ است.
اشتراک گذاری
25 آبان 1402
85 بازدید
کد مطلب : 2878

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سرهنگ پاسدار حسین حسنیان در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرستان چهارباغ در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادامه داد: ۵۵ تیم که از نخبه‌های خود شهرستان هستند، در این رویداد شرکت کرده‌اند.

وی افزود: یکی از اهداف این رویداد، رسیدن به دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که در صحبت‌هایشان به اهمیت فضای مجازی به همان اندازه خود انقلاب تأکید دارند که از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مسئول تصریح کرد: به همین منظور علاوه بر کشف استعداد‌ها و شبکه‌سازی و نهضت تولید محتوا و رونق کسب‌وکار در این زمینه، در موضوعاتی از قبیل اندیشه‌ورزی و بارش فکری قدم‌هایی را به همت مسئولین شهرستان و پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها برداشتیم که به لطف خداوند این رویداد در راستای اهداف انقلاب به نحو احسن انجام خواهد گرفت.

حسنیان گفت: ما باید به هویت اصلی خود بازگردیم، به هویت اصلی مادر ایرانی برگردیم و در نشست با کارشناسان به موضوع سبک زندگی اسلامی پرداخته‌‎ایم که مادران و خواهران ما می‌توانند در این زمینه بسیار تأثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌ای که اکنون دشمن بر بانوان و مادران ما دارد، در این امپراتوری رسانه باید فعال باشیم که صدمه‌ای به ما وارد نشود.

این مسئول با اشاره به روز پرستار افزود: شهادت شهدای سلامت را به ملت ایران و به ویژه مردم شهرستان چهارباغ تسلیت عرض می‌کنم، پرستاران عزیز ما زمان جنگ با کرونا در خط مقدم بودند و زحمات زیادی را متحمل شدند.

این فرمانده در خاتمه خاطرنشان کرد: شهرستان چهارباغ نیز در هفته بسیج برنامه‌ای را جهت تجلیل از پرستاران برجسته شهرستان برگزار می‌کند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *