آخرین اخبار
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

تئاتر شهر کرج نیازمند هم‌افزایی متولیان فرهنگی استان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: ئاتر شهر کرج پروژه‌ای است که ساخت آن ضرورت دارد اما برای تکمیل آن نیازمند هم‌افزایی سایر دستگاه‌های فرهنگی استان هستیم.
اشتراک گذاری
23 آبان 1402
64 بازدید
کد مطلب : 2527

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی در گفتگو با «البرزخاتون» در خصوص جشنواره قصه‌گویی استان البرز گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی کمک به تداعی خاطرات کودکی و اتفاقات شیرینی است که برای هم سن و سال‌های ما رقم خورده است، را خواهد داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به تحکیم نهاد خانواده و انس بین مادربزرگ‌ها، پدربزرگ‌ها، پدران، مادران و کودکان کمک خواهد کرد و از دیدگاه من به نظر می‌رسد نقطه اثربخشی در حوزه تربیتی باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه تئاتر شهر کرج به کجا رسید، پاسخ داد: تئاتر شهر کرج پروژه‌ای است که ساخت آن ضرورت دارد اما متأسفانه اقتضا و توان استان و شهرداری کرج کم بوده و‌امیدداریم با حضور سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های دیگر مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی وحوزه هنری بتوانیم در بازه زمانی کوتاهی آن را بسازیم.

این مسئول در خاتمه در خصوص تعطیلی نگارخانه هنر واقع در باشگاه میلاد گفت: نگارخانه هنر که قرار بود تخریب شود همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، شهرداری تلاش کرد این کار را انجام دهد اما موفق به انجام آن نشد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *