آخرین اخبار
کارآفرین البرزی در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

البرز پیشرو در زمینه کسب‌وکار‌های خانگی

کارآفرین البرزی گفت: البرز جزء استان‌های پیشرو در زمینه کسب‌وکار‌های خانگی است و باید با توجه به این موضوع گام‌های مؤثری برداریم.
اشتراک گذاری
21 آبان 1402
121 بازدید
کد مطلب : 2291

به گزارش گروه استانی «البرزخاتون»؛ زهرا عربی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم اقدامات خوبی جهت حمایت از کارآفرینان با برگزاری نمایشگاه‌های فصلی انجام داده است.

کارآفرین البرزی ادامه داد: کارآفرینان در استان البرز با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند و عرضه محصولات یکی از آن‌ها است.

وی افزود: اعطای وام‌هایی با کارمزد پایین یکی از دغدغه‌های کارآفرینان برای گسترش کار است.

عربی تصریح کرد: امروز در سایه مشکلات اقتصادی، بانوان بسیاری در البرز در کنار خانه‌داری با آموزش مهارت، کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کردند.

وی گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که کارآفرینان در استان احساس حقارت نکنند، بلکه پرقدرت و به دور از هرگونه حاشیه به کار خود ادامه دهند.

این کارآفرین ادامه داد: گذر هنری نیز اقدام خوبی جهت حمایت از کارآفرینان در استان بود، اما این اقدامات باید به صورت مستمر در البرز برگزار شود.

وی تأکید کرد: مسئولین نیز باید از محصولات کارآفرینان برای خود و کارمندانشان استفاده کنند و نیاز استان باید توسط کارآفرینان البرز تأمین شود.

عربی گفت:‌ امیدوارم مسئولین پای درد دل کارآفرینان نوپا و قدیمی بنشینند و با مشکلات آن‌ها آشنا شوند و بدانند که با رونق کسب‌وکار‌های خانگی و کارآفرینان، اقتصاد البرز به مرز خودکفایی می‌رسد و این موضوع دستاورد بزرگی است.

این کارآفرین ادامه داد: امروز محصولات کارآفرینان البرزی به سایر ایران و برخی از کشور‌های همسایه صادر می‌شود و این دستاورد بزرگی است و باید با گسترش فعالیت و حمایت بتوانیم این نوع کسب‌وکار‌ها را رونق دهیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: البرز جزء استان‌های پیشرو در زمینه کسب‌وکار‌های خانگی است و باید با توجه به این موضوع گام‌های مؤثری برداریم و با تهیه شناسنامه این کارآفرینان نیاز مردم استان به وسیله این مشاغل تأمین شود.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *