آخرین اخبار
«البرزخاتون»/ فعال رسانه به شبهه پاسخ داد:

آیا حجاب مانعی برای پیشرفت زن است؟

فعال رسانه گفت: بعضی‌ها می‌گویند که حجاب مانع پیشرفت زن است اما میزان چشم‌گیر موفقیت زنان محجبه در جهان و ایران عکس این ادعا را ثابت می‌کند.
اشتراک گذاری
27 آبان 1402
569 بازدید
کد مطلب : 2999

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ فاطمه خاک‌زاد در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: بعضی‌ها می‌گویند که حجاب مانع پیشرفت زن است اما میزان چشم‌گیر موفقیت زنان محجبه در جهان و ایران عکس این ادعا را ثابت می‌کند.

فعال رسانه ادامه داد: اسلام با اصل حضور زن در جامعه مخالف نیست و اصولاً حکم حجاب برای حضور اجتماعی زن است.

وی افزود: بنای اسلام در روابط اجتماعی به حداقل رساندن استهلاک‌ها است و حجاب با ایجاد مرزبندی منطقی بین زن و مرد، آرامش و تمرکز ایجاد کرده و باعث افزایش فعالیت‌های مفید می‌شود.

خاک‌زاد تصریح کرد: حجاب عامل حذف نگاه‌های جنسی و پیشرفت و تعالی است.

وی گفت: باید ببینیم پیشرفت را چی بدانیم، کدام زن محجبه را می‌شناسید که به خاطر حجابش نتوانسته پیشرفت کند، به خاطر همین است که خانم دکتر یا مهندس چادری داریم.

خاک‌زاد بیان کرد: همه ما خوب می‌دانیم تمام این دلایلی که برای کشف حجاب مطرح می‌شود، فقط بهانه است و اصولاً موفقیت و پیشرفت زنان به تلاش آن‌ها بستگی دارد وگرنه حجاب نه تنها مانع نیست بلکه طبق تحقیقات علمی، عامل آرامش نیز هست.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قانون حجاب برای کنترل هرج و مرج در روابط جنسی در جامعه است، از این نظر فرقی نمی‌کند کسی که باعث ایجاد بی‌نظمی شده مسلمان یا غیرمسلمان باشد و به همین دلیل است که حجاب را برای غیر مسلمان‌ها نیز اجبار می‌کنند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *