آخرین اخبار
مدرس دانشگاه:

هویت زن در غرب نابود شد

مدرس دانشگاه گفت: هویت زن در غرب نابود شده و بانوان در این کشور‌ها عزت انسانی خود را از دست داده‌اند زیرا آزادی آن‌ها پوشالی و عین بردگی است.
اشتراک گذاری
09 دی 1402
64 بازدید
کد مطلب : 6676

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ سعیده غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: امروز استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی بیشترین ظلم را به زنان و دختران جهان انجام داده و در فلسطین با شهادت و در غرب نیز با بردگی با بانوان برخورد می‌کند.

مدرس دانشگاه ادامه داد: همایش زنان تأثیرگذار جبهه مقاومت همزمان با روز جهانی رفع خشونت علیه زنان در بیروت برگزار شد تا بانوان فلسطینی بدانند که جامعه مسلمانان جهان تمام قد از زنان جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

وی افزود: بانوان جبهه مقاومتی که چندین فرزند خود را در دفاع از کشور از دست دادند تا زیر بار ظلم نروند اما حق همیشه پیروز است و نبرد رژیم غاصب صهیونیستی با فلسطین، جنگ بین حق و باطل است.

غلامی گفت: امپرتوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیدن صدای مردم فلسطین را نمی‌دهد اما طوفان الاقصی صدای مردم فلسطین را به دنیا رساند و اقتدار پوشالی اسرائیل را فرو ریخت.

این مدرس دانشگاه ادامه دا: استکبار با این کارنامه سیاه می‌خواهد صدای زنان مسلمان ایران را به دنیا برساند اما بصیرت زنان مسلمان در دنیا برجسته است و فریب حربه‌های دروغین غرب را نخواهند خورد.

وی ادامه داد: حجاب امروز سرمایه ارزشمند زنان مسلمان است که باعث خشم دشمن شده زیرا بانوان در غرب به دلیل نداشتن این سرمایه ارزشمند برده جنسی شده‌اند و همانند کالا خرید و فروش می‌شوند و عزت انسانی آن‌ها به تارج رفته است.

غلامی افزود: امروز زنان اسرائیلی دست به خودکشی زدند وبانوان فلسطینی برای دفاع از کشور خود به آغوش شهادت ‌می‌روند و الگوی سوم زن همان مؤلفه‌ای است که رهبری از آن سخن می‌گوید زیرا پیام آزادی تمام بانوان دنیا است.

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: هویت زن در غرب نابود شده و بانوان در این کشور‌ها عزت انسانی خود را از دست داده‌اند زیرا آزادی آن‌ها پوشالی و عین بردگی است.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

«الگوی سوم زن» ادامه سیره حضرت فاطمه (س) است
عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون»:

«الگوی سوم زن» ادامه سیره حضرت فاطمه (س) است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *