آخرین اخبار
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

سهمیه استخدامی پرستاران البرز افزایش یابد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: انتظار می‌رود تعداد سهمیه استخدامی پرستاران استان بیشتر شود و البرز را در این بخش ویژه ببینند.
اشتراک گذاری
30 آبان 1402
123 بازدید
کد مطلب : 3271

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سیما فیض‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: ما در استان البرز حدود ۲۰ بیمارستان دولتی و خصوصی و تأمین اجتماعی داریم که دوازده تا از آن‌ها را بیمارستان‌های دولتی در برگرفته است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: بیمارستان کمالی یکی از بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی ما بوده که با مجموع حدود ۳۲۰ تخت فعال مشغول خدمت‌رسانی به مردم شهر کرج در حوزه زنان و زایمان است.

وی افزود: در چند سال اخیر در بیمارستان بخش ناباروری راه‌اندازی شده است.

فیض‌الله‌زاده تصریح کرد: کمالی، جزء بیمارستان‌هایی است که برای اولین بار در جهت درمان ناباروری در استان با تعرفه‌های دولتی خدماتی را ارائه می‌دهد و خوشبختانه نتایج خوبی هم در برداشته، به طوری که در هفته گذشته یک بارداری سه قلویی داشتیم که جزء دستاورد‌های بیمارستان و دانشگاه به حساب می‌آمد.

مدیر پرستاری با اشاره به دشواری‌های حرفه پرستاری گفت: این حرفه تحت هر شرایطی دارای سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود است ضمن آنکه پرستاران تعطیلات زمستانی و تابستانی ندارند و نوبت کاری آنان فشرده است.

فیض‌الله‌زاده ادامه داد: انتظار می‌رود تعداد سهمیه استخدامی پرستاران استان بیشتر شود و البرز را در این بخش ویژه ببینند تا پرستاران از قانون بهره‌وری بتوانند به طور کامل استفاده کنند.

مدیر پرستاری در خاتمه خاطرنشان کرد: در استان البرز ۲۷۰۰ نفر کادر پرستاری دانشگاهی داریم که شامل پرستار، کمک‌پرستار، بهیاران، کادر اتاق عمل و بیهوشی هستند و ۱۶۰۰ نفر کادر پرستاری در مراکز خصوصی و تأمین اجتماعی مشغول به کارند که مجموعأ ۴۵۰۰ پرستار مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *