آخرین اخبار
داور ورزش رزمی در گفتگو با «البرزخاتون»:

۱۵ مدال رنگارنگ؛ سهم البرز در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

داور ورزش رزمی گفت: استان البرز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ شامل یک طلا، ۸ نقره و ۶ برنز توسط ورزشکاران بومی شد.
اشتراک گذاری
07 آبان 1402
282 بازدید
کد مطلب : 942

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ زهرا سوگندی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: استان البرز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ شامل یک طلا، ۸ نقره و ۶ برنز توسط ورزشکاران بومی شد.

مربی و داور ورزش رزمی ادامه داد: ورزشکاران استان البرز امروز در تمامی رقابت‌های ملی و بین‌المللی نماینده دارند و توانستند افتخارات بسیار درخشانی را از آن خود کنند.

سوگندی افزود: البرز ظرفیت بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد و این پتانسیل وجود داشته که باعث شده این استان به پایتخت ورزش‎‌های رزمی کشور تبدیل شود.

این مربی تصریح کرد: ورزشکاران استان البرز با حداقل امکانات تمرین می‌کنند و بدون هیچ چشم‌داشتی و با هزینه شخصی خود توانستند افتخارات بسیار خوب و بزرگی برای کشور کسب کنند.

وی گفت: در برخی از شهرستان‌های استان البرز حتی سالن ورزشی مناسبی وجود ندارد و ورزشکاران آن‌ها بدون هیچ تجهیزاتی ورزش می‌کنند و در مسابقات ملی و بین‌المللی رتبه کسب کردند.

سوگندی ادامه داد: امروزه بانوان استان البرز همپای آقایان در ورزش‌های مختلف در کشور فعالیت می‌کنند و در تمامی سکو‌ها همانند آقایان افتخارات ملی و بین‌المللی کسب کردند و در مسابقات پاراآسیایی نیز سه نفر از بانوان ورزشکار استان مدال‌های رنگین کسب کردند.

این مربی افزود:‌ امیدواریم مسئولین استان البرز به ورزشکاران بها دهند و کسب ۱۵ مدال مسابقات پاراآسیایی هانگژو را ببینند و این ورزشکاران را ر‌ها نکنند تا بتوانیم در مسابقات بین‌المللی بعدی این افتخارات را افزایش دهیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: از تمامی ورزشکاران استان البرز درخواست می‌کنم که پرقدرت به راه خود ادامه دهند، زیرا این عزیزان ثابت کردند که برافراشتن پرچم ایران بهترین هدیه برای آن‌ها بوده، هست و خواهد بود.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *