آخرین اخبار
یاداشت اختصاصی «البرزخاتون»/معرفی کتاب؛

کتابی که از قدرت ذهن هوشیار و کلام سخن می‌گوید

کتابی که به مخاطب از قدرت ذهن هوشیار و قدرت کلام سخن بگوید و اثری که در تغییر نگاه ما به زندگی و اتفاقات، تغییری حائز اهمیت ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری
07 آذر 1402
80 بازدید
کد مطلب : 3990

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ آناهیتا نجفی منتقد کتاب در یادداشتی اختصاصی برای «البرزخاتون» نوشت: کتاب چهار اثر اسکاول شین به نوشته فلورانس اسکاول شین نویسنده و هنرمند آمریکایی که بیشتر شهرت او در جهان نشات گرفته از این کتاب است.

این نویسنده خوش ذوق و دارای کلامی پر قدرت است. کتاب چهار اثر اسکاول شین کتابی ا که هر انسانی برای کمک به خود و خودیاری می‌تواند آن را مطالعه کند تا به زندگی موفق‌تر و بهتر دست پیدا کند.

این کتاب حال و هوای عجین شده با معنویات دارد و در اکثر داستان‌های کوتاه که نویسنده برای تفهیم بهتر کتاب برای مخاطب روایت می‌کند، حضور خدا حس می‌شود.

در تمام مدت نویسنده سعی دارد که به مخاطب از قدرت ذهن هوشیار و قدرت کلام سخن بگوید. کتاب اسکاول شین می‌تواند در تغییر نگاه ما به زندگی و اتفاقات تغییری حائز اهمیت ایجاد کند.

این کتاب که خلاصه‌ای از ۴ کتاب از این نویسنده توانمند است به نام‌های در مخفی توحید، کلام تو معجزه‌گر توست، بازی زندگی و چگونگی آن و قدرت کلام در این کتاب گردآوری شده است.

این کتاب با داستان‌های عبرت‎انگیز و پرمحتوا که با چاپ پرتکرار خود نشان داده که برا‌ی خواننده بسیار جذاب است و در روز‌هایی که همه ما مشکلات را با تمام وجود حس می‌کنیم و نا‌امیدانه به زندگی ادامه می‌دهیم این کتاب همانند معجزه‌ای می‌تواند غبار از همه چیز بشویید و به معنی واقعی کلمه به ما یاری دهد.

این کتاب به زبان ساده به مخاطب می‌گوید که برای دسترسی به خوشبختی اول باید در ذهن خود به خوشبختی دست پیدا کنید و به راستی این سؤال را در خواننده به وجود می‌آورد که تعریف خوشبختی و یا موفقیت چیست؟

بخشی از کتاب؛ هر آنچه آدمی احساس یا به روشنی تجسم کند بر ذهن نیمه هوشیار اثر می‌گذارد و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می‌شود. جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی‌تواند میان انسان و بزرگ‌ترین آرمان‌ها یا مراد‌های دلش فاصله ایجاد کند. اگر کسی موفقیت را بطلبد اما خودش را برای شکست آماده کند، به آنچه برایش تدارک دیده است، می‌رسد.

در این متن به زیبایی هر آنچه انسان برای داشتن آرامش و موفقیت لازم دارد، بیان شده است و این کتاب انگیزشی و پر محتوا برای همه افراد می‌تواند سکوی پرتابی به سمت موفقیت و زندگی آرام باشد و برای پر شدن لحظه لحظه زندگی از افکار مثبت بسیار تأثیرگذار باشد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *