آخرین اخبار
مدیر پرستاری مامایی بیمارستان کمالی در گفتگو با «البرزخاتون»:

پرستاری با عشق و علم آمیخته است

مدیر پرستاری مامایی بیمارستان کمالی گفت: پرستاری، عشق، هنر و علم است که عشق کفه سنگین این شغل را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
30 آبان 1402
112 بازدید
کد مطلب : 3268

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ لیلا خوشخو در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: روز پرستار را خدمت تمامی همکاران تبریک عرض می‌کنم.

مدیر پرستاری مامایی بیمارستان کمالی افزود: مرکز آموزشی درمانی بیمارستان کمالی، مرکزی درمانی است که به صورت عمومی، خدمات خود را ارائه می‌کند به طوری که در محوریت زنان، زایمان و نوزادان خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌دهد.

خوشخو ادامه داد: آمار زایمان در این بیمارستان یکی از بالاترین آمار‌ها در وزارتخانه است و تقریباً در سال گذشته ۱۱ هزار زایمان در مرکز آموزشی درمانی کمالی انجام داده‌ایم.

وی افزود: ما در این مرکز مراقبت‎‌های خیلی مخصوصی را برای مادران و نوزادان انجام می‌دهیم، چرا که مادر ستون یک خانواده است بنابراین باید از همه جهاتِ روحی و جسمی مراقبت‌های ویژه‌ای را به عمل بیاوریم تا مراحل زایمان را به خوبی سپری کند و به آغوش خانواده و فرزندان خود بازگردد و به همین دلیل سلامت مادر و نوزاد برای ما حائز اهمیت است.

خوشخو تصریح کرد: پرستاری، عشق، هنر و علم است که عشق کفه سنگین این شغل را به خود اختصاص داده است.

مدیر پرستاری مامایی در خاتمه خاطرنشان کرد: انتظاری که پرستاران متقابلاً از مسئولین دارند این است که به وضعیت معیشتی این قشر زحمتکش رسیدگی شود و به مطالبات پرستاران بهای بیشتری داده شود که این قشر انگیزه لازم برای ادامه فعالیت را داشته باشند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *