آخرین اخبار
مشاور آموزش و پرورش در گفتگو با «البرزخاتون»:

والدین باید دوست صمیمی نوجوانان باشند

مشاور آموزش و پرورش گفت: نوجوانی، دوران بسیار حساسی است و والدین باید در این عصر دوست صمیمی فرزند خود باشند.
اشتراک گذاری
09 آبان 1402
143 بازدید
کد مطلب : 1208

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ زهرا تاریخی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: نوجوانان، نسل آینده‌ساز کشور هستند که سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها بسیار ضروری است.

مشاور آموزش و پرورش ادامه داد: نوجوانان در عصر کنونی با مشکل بحران هویت روبرو هستند و ما در مدارس استان البرز در بین دانش‌آموزان این مهم را به چشم می‌بینیم.

وی افزود: از والدین تا متربیان تربیتی باید به این نسل مسئولیت‌هایی را واگذار کنند تا دانش‌آموزان امروز بتوانند مدیران موفقی برای آینده کشور شوند.

تاریخی تصریح کرد: ما در طول هفته با دانش‌آموزان هستیم و خلا‌های هویتی آن‌ها را می‌بینم و سال‌های کرونایی ضربات جبران ناپذیری بر هویت و روان دانش‌آموزان وارد کرد.

این مشاور ادامه داد: توجه ویژه آموزش و پرورش بر دانش است و تربیت در حاشیه قرار گرفته و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود زیرا ما آسیب‌های این خلأها را در جامعه می‌بینیم.

وی افزود: والدین نیز نباید فرزندان خود را ر‌ها کنند، حتماً ساعاتی از روز را با دانش‌آموز خود حرف بزنند و بگذارند در خانه دیده شود تا برای دیده‌شدن در جامعه به هر آسیبی متوسل نشود.

این مشاور تصریح کرد: نوجوانی، دوران بسیار حساسی است و والدین باید در این عصر دوست صمیمی فرزند خود باشند و حتماً نیاز فرزند را در محیط سالم خانواده تأمین کنند.

تاریخی گفت: کشور ما مدیون شهدای دانش‌آموزی است که از خون خود گذشتند تا امروز من و شما در امنیت و آرامش به سر ببریم.

وی ادامه داد: رسالت دانش‌آموزان در عصر کنونی ادامه راه شهید فهمیده‌ها است تا بتوانیم پرچم ایران را در تمامی عرصه‌ها در دنیا برافراشته و بر تحریم‌ها غلبه کنیم.

این مشاور در خاتمه خاطرنشان کرد: والدین اگر با فرزند نوجوان خود مشکل دارند، حتماً از نظر مشاوران متخصص استفاده کنند و نگذارند اختلافات باعث شود که فاصله بین آن‌ها با فرزند افزایش یابد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *