آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون»:

نفس، البرز را از پیری جمعیت نجات می‌دهد

مدرس دانشگاه گفت: راه اندازی مرکز تخصصی نفس اقدام بسیار خوبی برای نجات استان البرز از پیری جمعیت است اما باید به مردم معرفی شود.
اشتراک گذاری
25 آبان 1402
85 بازدید
کد مطلب : 2721

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ زهرا زرندی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: آمار سقط جنین در سراسر کشور نگران‌کننده و در استان البرز نیز این آمار چشم‌گیر است.

مدرس دانشگاه ادامه داد: راه‌اندازی مرکز تخصصی نفس اقدام بسیار خوبی در این راستا بود اما باید به مردم معرفی شود.

وی افزود: رسانه ملی باید برای معرفی این مرکز، اقدامات ویژه انجام دهد تا مردم بدانند که چنین مرکزی وجود دارند و افرادی که قصد سقط جنین دارند باید به این محل مراجعه کنند تا بتوانند با استفاده از نظر کارشناسان از اقدام ناشایست خود دست بردارند.

وی افزود: استان البرز آخرین نرخ زاد و ولد را در بین ۳۱ استان کشور دارد و باید ویژه و تخصصی بر روی حوزه جمعیت کار کند.

زرندی تصریح کرد: این آمار‌ها نشان می‌دهد که استان البرز به پیری جمعیت نزدیک می‌شود و اگر بتوانیم جلوی سقط‌های جنین را بگیریم، قطعاً می‌توانیم اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام دهیم.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: دشمن بر روی نسل جوان کار می‌کند تا آن‌ها را از ازدواج منصرف کند و از طرفی فرزندآوری را مانعی برای پیشرفت عنوان می‌کند.

وی گفت: آمار تجرد دهه شصتی‌ها نگران‌کننده است و اگر امروز برای این مهم اقدام نکنیم، سندرم آشیانه خالی در کمین این افراد در دوره سالمندی و میان سالی است.

زرندی در خاتمه خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با اقدامات فرهنگی به مقابله با دشمن برویم زیرا امروز استکبار اعتقاد و عقاید را نشانه گرفته و با جنگ روایت‌ها درصدد گرفتن ارزش‌ها از ما است.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *