آخرین اخبار
تولیدکننده پوشاک اسلامی در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

دغدغه بانوان؛ محدودیت پوشاکِ اسلامی در البرز

تولیدکننده پوشاک اسلامی گفت: بازار مد و لباس در استان نیازمند نظارت جدی از سوی مسئولین است، امروز بانوان محجبه در البرز برای تأمین پوشاک خود به تهران مراجعه می‌کنند.
اشتراک گذاری
14 آذر 1402
77 بازدید
کد مطلب : 4637

معصومه دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: بازار مد و لباس در استان نیازمند نظارت جدی از سوی مسئولین است، امروز بانوان محجبه در البرز برای تأمین پوشاک خود به تهران مراجعه می‌کنند.

تولیدکننده پوشاک اسلامی ادامه داد: بانوان محجبه برای تهیه لباس اسلامی در البرز با محدودیت مواجه هستند و برخی برای ر‌هایی از این محدودیت به خیاطان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: با سردی هوا نیز شاهد پالتو‌های کتی و کوتاه در بازار مواجه هستیم و تنوع این نوع پوشاک در بازار بسیار زیاد است، اما پالتی بلند و با پوشش اسلامی تعدادشان محدود و تنوع آن‌ها بسیار کم است.

دولتی گفت: وقتی علت را از فروشندگان می‌پرسیم تنها جوابی که دریافت می‌کنیم، تقاضای مردم است زیرا مغازه‌دار دغدغه اجاره مغازه را دارد و متناسب با تقاضا مغازه خود را پر می‌کند.

این تولیدکننده تصریح کرد: خوشبختانه ما در نمایشگاه‌های فصلی سراسر ایران حضور داریم و محصولات‌مان را عرضه می‌کنیم و در برخی نمایشگاه‌ها فروش‌مان بالاست و به مرور باعث شده که بین مردم شناخته شویم.

وی بیان کرد: سازماندهی بازار لباس می‌تواند در جامعه بسیار مؤثر باشد، زیرا وقتی مغازه‌دار‌ها فقط پوشاک اسلامی عرضه کنند، مخاطب به مرور به این نوع پوشاک گرایش پیدا می‌کند.

دولتی ادامه داد: ولنگاری در بازار پوشاک مشهود است و از طرفی اینفلوئنسر‌ها نیز بر جریان مد تأثیرگذاشته‌اند و به گونه‌ای مخاطب به دنبال مد‌های اینستاگرامی در بازار است.

این تولیدکننده در خاتمه خاطرنشان کرد: بازار پوشاک باید متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، ما دارای تاریخچه بسیار غنی در حوزه پوشاک هستیم و پوشاک اقوام نیز یک ظرفیت بی‌بدیل است که می‌تواند با تلفیق آن با مد اسلامی به تنوعی خوبی در بازار پوشاک برسیم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *