آخرین اخبار
مشاور خانواده در گفتگو با «البرزخاتون»:

فرمولی که همیشه عاشق می‌مانید

مشاور خانواده گفت: اگر زوجین تفاوت‌های همدیگر را بشناسند، رعایت کنند و به آن‌ها احترام بگذارند، عشق روز‌های اول زندگی تا ابد ماندگار خواهد شد.
اشتراک گذاری
04 آبان 1402
99 بازدید
کد مطلب : 756

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مرضیه قاسمی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: اگر زوجین تفاوت‌های همدیگر را بشناسند، رعایت کنند و به آن‌ها احترام بگذارند، عشق روز‌های اول زندگی تا ابد ماندگار خواهد شد.

مشاور خانواده ادامه داد: امروز زوجینی به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند که شناخت خوبی نسبت به همدیگر نداشتند و با عشق احساسی وارد زندگی شدند و ۴ ماه پس از ازدواج نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند.

وی افزود: مشاجره و بی‌تفاوتی به تفاوت‌های زن و مرد از مهمترین عواملی است که باعث کمرنگ شدن عشق بین زوجین می‌شود.

قامسی تصریح کرد: زن‌ها با حرف زدن و مرد‌ها با سکوت، مسائل پیش آمده در ذهن‌شان را حل می‌کنند؛ درک همین تفاوت جزئی بین زوجین باعث می‌شود که مشاجره بین زن و مرد کنترل شود.

وی گفت: زندگی‌های ویترینیِ فضای مجازی را به هیچ عنوان با زندگی حقیقی خودتان مقایسه نکنید زیرا آن‌ها در واقعیت این‌گونه نیستند و برای لایک بیشتر بخش شیرین و زیبای زندگی خود را به تصویر می‌کشند.

این مشاور خانواده ادامه داد: خداوند با قراردادن زن و مرد در کنار یکدیگر می‌خواهد با ازدواج، زوجین همدیگر را کامل کنند و این مهم با درک تفاوت‌های بین زن و مرد حاصل می‌شود.

قاسمی افزود: گذشت زن و مرد نیز در زندگی مشترک بسیار لازم و ضروری است و زوجین می‌توانند در همان روز‌های اول بر روی یک کاغذ گذشت‌های همدیگر را بنویسند و به فردی که بیشترین گذشت را در زندگی انجام داده، جایزه بدهند.

وی تأکید کرد: گذشت یعنی حق با شما بوده اما شما برای اینکه زندگی‌تان شیرین شود، از آن مسأله گذشت و فراموش کردید.

این مشاور در خاتمه خاطرنشان کرد: زوجین باید برای آغاز یک زندگی مشترک، حداقل یک ماه دوره‌های سبک زندگی را بگذرانند و پس از کسب نمره قبولی وارد زندگی شوند، زیرا بسیاری از طلاق‌ها با آموزش و مشاوره‌های پیش از ازدواج قابل کنترل است.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

 

یک پاسخ به “فرمولی که همیشه عاشق می‌مانید”

  1. سهیلا زمانی گفت:

    سلام. امیدوارم بتوانیم به عشق واقعی در زندگی برسیم. الان همه عشق ها حبابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *