آخرین اخبار
مدرس حوزه در گفتگو با «البرزخاتون»:

فرزندان، آینده‌سازانِ منتظر هستند

مدرس حوزه گفت: بانوان رسالت سنگینی نیز در تربیت نسل مهدوی بر عهده دارند زیرا فرزندان امروز آینده‌سازان منتظر هستند.
اشتراک گذاری
19 آبان 1402
81 بازدید
کد مطلب : 2131

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سپیده ولدی در گفتگو با «البرزخاتون» گفت: زن به منزله محور اساسی خانواده، نقش بی‌بدیلی در دوران غیبت و زمینه‌سازی حکومت مهدوی بر عهده دارد.

مدرس حوزه ادامه داد: اسلام اهمیت ویژه‌ای برای مادران قائل شده و قرآن کریم اشاره می‌کند که مادر با گوشت و جان خود فرزند را درون خود پرورش می‌دهد و سختی حمل را بر دوش می‌کشد و پس از آن با شیر خود کودکش را تغذیه می‌کند.

وی افزود: بانوان رسالت سنگینی نیز در تربیت نسل مهدوی بر عهده دارند زیرا فرزندان امروز آینده‌سازان منتظر هستند.

این مدرس حوزه تصریح کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که دشمن شبانه‌روز تلاش می‌کند تا نسل آینده را با جنگ روایت‌ها سرباز خود کند، رسالت مادران در عصر کنونی روشنگری با سلاح دانش، آگاهی و ولایت‌پذیری است.

ولدی گفت: زیست بوم نسل جدید در فضای سایبر است و این فضا به دلیل کوتاهی مسئولین در عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در تسخیر دشمن است و نوجوانان و جوانان بیشتر در پیام رسان‌های خارجی فعالیت می‌کنند.

این مدرس حوزه ادامه داد: تنها با چنگ زدن به ریسمان ولایت می‌توان از نفوذ دشمن محافظت کرد و حال مادران اگر فرزندان را از آن دوران کودکی با امام زمان (عج) آشنا کنند، قطعاً ذهن‌شان از آموزه‌های دینی خالی نیست و در مقابل نفوذ دشمن با سلاح دین به مقابله می‌پردازند.

وی افزود: امروز تمرکز دشمن بر روی جنس زن است زیرا می‌داند که با انحراف بانوان می‌تواند با تخریب بنیان خانواده، نسل آینده را پیاده‌کننده نقشه‌های شوم خود در کشور کند.

ولدی تأکید کرد: جنگ شناختی دشمن در فضای سایبر از هزاران جنگ سخت بدتر است زیرا اعتقادات و ارزش‌ها را نشانه گرفته و اگر با سلاح دانش و آگاهی و بصیرت دراین فضا حاضر نشوید، قطعاً ضربه می‌خورید.

این مدرس حوزه در خاتمه خاطرنشان کرد: زنان نقش بی‌بدیلی در جهاد تبیین دارند و می‌توانند در عرصه اجتماعی نیز نصرت‌دهنده باشند و زمینه حکومت عدل مهدوی را در جامعه فراهم کنند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *