آخرین اخبار
مدیر خانه کارآفرینان صنایع دستی البرز در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

جشنواره شبِ چله با حضور بانوان هنرمند البرزی

مدیر خانه کارآفرینان صنایع دستی البرز گفت: جشنواره شب چله و انار در پارک ملی ایران کوچک با حضور ۵۰ هنرمند صنایع دستی در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
29 آذر 1402
85 بازدید
کد مطلب : 5881

پریسا حافظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: جشنواره شب چله و انار در پارک ملی ایران کوچک با حضور ۵۰ هنرمند صنایع دستی در حال برگزاری است.

مدیر خانه کارآفرینان صنایع دستی استان البرز ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی شب یلدا عرضه می‌شود و از ۲۸ آذر تا سوم دی ماه میزبان علاقه‌مندان است.

وی افزود: این نمایشگاه یا حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان سیما، منظر شهرداری کرج و خانه کارآفرینان صنایع دستی استان برگزار شد.

حافظی تصریح کرد: استان البرز به دلیل تنوع اقوام، اکثر صنایع دستی سایر استان‌ها را داراست و هنرآموزان آموزش‌های لازم را می‌بینند و با علایق خود و با ترکیب هنر‌های دیگر آثار بی‌نظیری را تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی اساتید حاضر در خانه کارآفرینان البرز از هنرمندان برجسته کشور بوده و در کار خود نمونه هستند.

این مسئول افزود: ما با آموزش‌های رایگان بستر اشتغال را برای تمامی بانوان در اقشار مختلف فراهم کردیم و حتی اگر بانویی توان خرید ملزومات کار را نداشته باشد، ما شرایط را برای آن‌ها مهیا می‌کنیم.

حافظی بیان کرد: بستر برای اشتغالزایی بانوان فراهم است، فقط کافی است زنان علایق خود را شناخته و در آن کلاس ثبت نام کنند تا با علاقه و پشتکار بتوانند به خودکفایی برسند.

وی گفت: ما حتی بستر فروش هنرمندان خانه صنایع دستی را نیز در طبقه پایین مرکز فراهم کردیم و با همکاری متولیان فرهنگی نمایشگاه‌هایی را به صورت فصلی برگزار می‌کنیم.

حافظی ادامه داد: ما با هنر صنایع دستی توانستیم زمینه اشتغال افراد بسیاری به ویژه بانوان را فراهم‌آوریم و هنرمندان را ر‌ها نکردیم و همواره بعد از آموزش نیز از این عزیزان حمایت می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه شب چله، کلیه محصولات صنایع دستی با موضوع یلدا عرضه می‌شود و مردم با حضور خود در نمایشگاه از هنرمندان استان حمایت کنند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *