آخرین اخبار
هنرمند تجسمی در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد؛

طراحی دیجیتال رشته‌ای درآمدزا برای بانوان

هنرمند تجسمی گفت: با هنر طراحی دیجیتال به درآمدزایی رسیدم و این رشته‌ای درآمدزا برای بانوان است.
اشتراک گذاری
19 آذر 1402
99 بازدید
کد مطلب : 5051

مهدیه سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: استان البرز بعد از پایتخت بیشترین هنرمندان تجسمی کشور را دارا است.

هنرمند تجسمی ادامه داد: من از کودکی به هنر نقاشی علاقه داشتم و به مرور که بزرگتر شدم، این علاقه تشدید شد.

وی افزود: وقتی به سن نوجوانی رسیدم، رشته گرافیک را انتخاب کردم و پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه طراحی دیجیتال را به صورت تخصصی پیگیری کردم.

سالاری تصریح کرد: باید برای متخصص شدن در این رشته بسیار تلاش کرد اما بعد از تلاش قطعاً به درآمدزایی خوبی می‌رسید.

وی گفت: هنر تجسمی گرایش‌های مختلف و گسترده‌ای دارد، اما علاقه‌مندی در این رشته بسیار مهم است زیرا باید بسیار خلاق باشید و با پشتکار قوی بتوانید پله‌های ترقی در این هنر بپیمایید.

این هنرمند ادامه داد: کار در این رشته به صورت پروژه‌ای است اما وقتی تخصص شما در آن اثبات شد، درآمدزایی خوبی حاصل می‌شود.

وی افزود: طراحی دیجیتال جزء رشته‌های پردرآمد در کشور بوده و گرایش نسبت به آن بسیار زیاد شده است و دانش‌آموزان می‌توانند این رشته را برای آینده خود انتخاب کنند.

سالاری با بیان اینکه بانوان می‌توانند در کنار خانه‌داری به این هنر مشغول شوند، گفت: بیشتر کار‌های این حوزه پروژه‌ای است و فرد باید کار را به مخاطب پس از پایان‌ایده‌پردازی و طراحی تحول دهد.

این هنرمند تأکید کرد: امروز شهرداری‌ها برای زیبایی بصری شهر متقاضی رشته‌های طراحی گرافیک هستند و به صورت پرژه‌ای کار را به هنرمند می‌دهند و هنرمند پس از پیاده‌سازی و تحویل کار، دستمزد را دریافت می‌کند.

سالاری در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقه در هر حرفه‌ای اصل است، زیرا در هر هنری ممکن است روزی به شکست و ناامیدی برسید اما با علاقه می‌توانید از شکست پلی برای موفقیت بسازید و من نیز برای اثبات خود با در‌های بسته زیادی روبرو شدم، اما هیچ‌گاه ناامید نشدم، زیرا می‌دانستم که در این هنر موفق خواهم شد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *