آخرین اخبار
مدرس حوزه در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

سبک زندگی حضرت فاطمه (س) حافظ خانواده

مدرس حوزه گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای حفظ بنیان خانواده است و بانوان پرچم‌دار آن هستند.
اشتراک گذاری
05 آذر 1402
85 بازدید
کد مطلب : 3812

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مریم نیازی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: ظرفیت همه ائمه (ع) و مقربین الهی در وجود نازنین حضرت فاطمه (س) جمع شده است.

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: حضرت فاطمه (س) مظهر عظمت، کرامت و کمال هستند که برای هدایت آحاد جامعه الگو بوده و همه از وجود مبارک ایشان بهره می‌برند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) همان بانویی است که تا آخرین نفس برای نشر دین و عبادت بهتر پروردگار الهی تلاش و با جهاد تبیین رسالت خاندان اهل بیت (ع) را منتقل کردند.

نیازی تصریح کرد: دختران و زنان باید با تأسی از حضرت فاطمه (س) پرچم‌دار سبک زندگی بانوی دو عالم باشند.

این مدرس دانشگاه گفت: بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه به دلیل فاصله گرفتن از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است، زیرا این حضرت در تمامی کار‌ها امر خداوند را اصل قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: در سبک زندگی حضرت فاطمه (س) حجاب برجسته و الگو است، موضوعی که امروز توسط دشمن مورد هجمه قرار گرفته، زیرا می‌داند با حفظ حیا در جامعه ضمن تحکیم بنیان خانواده، جامعه از بسیاری از آسیب‌ها در‌ امان می‌ماند و عکس آن نیز صادق است.

نیازی افزود: دشمن با جنگ شناختی در صدد است تا حجاب را در جامعه کمرنگ کند و این نشان می‌دهد که در تلاش است تا مردم را از سبک زندگی فاطمی دور کرده و بنیان خانواده را متلاشی کند.

وی بیان کرد: امروز غرب با داشتن فرهنگ بی‌بندوباری به نابودی رسیده است و اگر می‌توانست با این فرهنگ به پیشرفت برسد، قطعاً با آمار بالای فرزندان بدون پدر و مادر روبرو نبود.

این مدرس حوزه تأکید کرد: غرب از نداشتن خانواده به نابودی رسیده، بنابراین با پژوهش‌هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که با انحراف جنس زن می‌تواند خانواده را در ایران متلاشی کند.

نیازی در خاتمه خاطرنشان کرد: سبک زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای حفظ بنیان خانواده است و بانوان باید پرچم‌دار این سبک زندگی در خانه و خانواده خود باشند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *