آخرین اخبار
مدرس حوزه در گفتگو با «البرزخاتون»:

سبک زندگی فاطمی خانواده را بیمه می‌کند

مدرس حوزه گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه (س) حریم خانه را حفظ و بنیان خانواده را مستحکم می‌کند.
اشتراک گذاری
08 آذر 1402
79 بازدید
کد مطلب : 4079

به گزارش بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مریم اسدی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: حضرت فاطمه (س) الگویی بی‌بدیل برای دختران و زنان مسلمان در عصری است که دشمن با جنگ شناختی تلاش می‌کند تا ارزش را ضد ارزش، راست را دروغ و زشتی را زیبا جلوه دهد.

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: ساده‌زیستی، ولایت‌پذیری، تربیت فرزندانی صالح، تعلیم مسائل دینی، حجاب و عفاف، مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و دفاع از حریم ولایت در سبک زندگی حضرت فاطمه (س) برجسته بود.

وی افزود: سبک زندگی فاطمی حریم خانه را حفظ و بنیان خانواده را مستحکم می‌کند، موضوعی که دشمن از نداشتن آن متضرر شده است.

اسدی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ شناختی تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا نسل نوجوان و جوان را از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) دور کند و به سبک زندگی غربی سوق دهد.

وی گفت: سبک زندگی غربی الگویی شکست‌خورده در غرب است و چیزی به نام خانواده در استکبار معنا ندارد و این کشور‌ها با سیل عظیمی از بچه‌هایی روبرو هستند که پدر و مادر آن‌ها مشخص نیست.

این کارشناس ادامه داد: زوجین جوان باید سبک زندگی حضرت فاطمه (س) را سرمشق زندگی قرار دهند تا پایه‌های زندگی خود را محکم کنند و تا آخر عمر شاد و پیروز در کنار هم زندگی کنند.

اسدی افزود: حجاب نیز یکی از ویژگی‌های برجسته در سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است، موضوعی که دشمن در عصر کنونی مورد هجمه قرار داده زیرا می‌داند انتهای جاده برهنگی نابودی است.

وی بیان کرد: دشمن در فتنه سال گذشته سعی کرد با پررنگ کردن نقاط ضعف، مردم را نسبت به کشور بدبین کند و با موضوع دین می‌خواست بین مردم تفرقه بیندازد اما وحدت مهمترین مؤلفه پیشرفت در نظام است و نقشه‌های دشمن همه نابود شد.

این مدرس حوزه تأکید کرد: حجاب مؤلفه قدرت نظام و سنگری برای حفظ بنیان خانواده است، زنان باید با حفظ ارثیه حضرت زهرا (س) راه بانوی دو عالم را حفظ و از نهاد خانواده پاسداری کنند.

اسدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است و باید نسل جوان را با آن آشنا کرد تا مؤلفه قدرت نظام یعنی خانواده حفظ شود.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *