آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون»:

زنان بیشترین قربانیان خشونت در غرب هستند

مدرس دانشگاه گفت: زنان بیشترین قربانیان خشونت خانوادگی و اجتماعی در غرب هستند.
اشتراک گذاری
09 آذر 1402
92 بازدید
کد مطلب : 4159

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مریم جعفری در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: زنان بیشترین قربانیان خشونت خانوادگی و اجتماعی در غرب هستند.

مدرس دانشگاه ادامه داد: رسانه‌های غربی اگرچه در تلاش هستند که آمار «زن‌کشی» در این کشور‌ها را پنهان کنند اما برخی از آمار‌ها پرده از واقعیت برداشته و نشان می‌دهد که سالانه صد‌ها زن در این کشور‌ها به قتل می‌رسند.

وی افزود: کشتن زنان در آمریکا امری عادی است به گونه‌ای که بانوان به راحتی به عنوان کالا خرید و فروش می‌شوند و در این کشور‌ها جنسیت زن مهم است.

جعفری تصریح کرد: زنان در‌اندیشه غربی از دیرباز تا کنون جایگاهی نداشتند و همواره در زمان داشتن زیبایی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند و خود آن‌ها نیز به شدت به حجاب و حفظ حریم علاقه دارند.

وی ادامه داد: طی گزارشی در انگلیس ۱۳۹ زن در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط مردانی از آشنایان خود کشته شده‌اند، حال همین کشور‌ها حرف از آزادی حقوق زن می‌زنند.

این مدرس دانشگاه افزود: تمامی این آمار‌ها نشان می‌دهد که که زنان در غرب جایگاهی ندارند و همانند برده جنسی و کالا با آن‌ها برخورد می‌شود.

جعفری تأکید کرد: اسلام با حجاب و عفاف برای زنان ارزش و منزلت قائل شد و چه بسیار بانوانی که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را خوردند و مقیم کشور‌های خارجی شدند و سپس به حقانیت دین اسلام پی بردند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین برای دختران و بانوان سرزمین بسیار مهم و حیاتی است تا واقعیت‌های غرب را ببینند و فریب دروغ‌های غرب را نخورند.

این مدرس دانشگاه افزود: غرب از دور به نظر زیبا می‌رسد اما همه چیز توهم است اگر آمار‌های حقیقی خیانت به جسن زن را از منابع خارجی دنبال کنید، در آن زمان متوجه می‌شوید که اسلام با حجاب و حیا برای زن والاترین مقام را قائل شد.

جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: زنان در کشور ضمن داشتن امنیت و آزادی در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت دارند و در خانه به عنوان مادر و همسر نقش ایفا می‌کنند و این آزادی‌ای که اسلام برای جنس زن قائل شده، در هیچ دین و مکتبی یافت نمی‌شود.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *