آخرین اخبار
مسئول انجمن نمایش فردیس در گفتگو با «البرزخاتون»:

رقابت ۶ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر مهر فردیس

مسئول انجمن نمایش فردیس گفت: جشنواره استانی تئاتر مهرِ البرز با ۶ گروه نمایشی بازبینی شده از ۴۰ گروه از سطح استان در شهرستان فردیس در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
12 آبان 1402
89 بازدید
کد مطلب : 1420

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ علیرضا داننده‌فر در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: جشنواره استانی تئاتر مهرِ البرز با ۶ گروه نمایشی بازبینی شده از ۴۰ گروه از سطح استان در شهرستان فردیس در حال برگزاری است.

مسئول انجمن نمایش فردیس ادامه داد: دور دوم جشنواره تئاتر مهر البرز امسال در شهرستان فردیس برگزار می‌شود که در حال حاضر در بخش اجرای عموم در حال اجرا است و برای امروز بخش داوری در اداره ارشاد فردیس فعال می‌باشد.

وی افزود: محل برگزاری در شهرستان فردیس در پارک‌های استقلال، شهرک وحدت و بهشت است که این ۶ گروه روز گذشته آثار خود را برای عموم از ساعت ۴ الی ۷ بعد از ظهر در این مکان‌ها اجرا کردند و امروز از صبح بخش داوری و در پایان مراسم اختتامیه انجام می‌شود.

داننده‌فر تصریح کرد: جشنواره مهر البرز نیمه خصوصی است که با کمک اداره ارشاد، بسیج هنرمندان و انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان فردیس در حال انجام است و امیدواریم که این جشنواره امسال با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های قبل انجام شود.

این هنرمند گفت: جشنواره شامل بخش‌هایی از قبیل آسیب‌های اجتماعی، دفاع مقدس، معضل اعتیاد و بخش آزاد می‌باشد.

وی ادامه داد: خروجی این جشنواره ۲ اثر به عنوان آثار برگزیده از بین ۶ اثر است که در انتها به جشنواره تئاتر معرفی می‌شوند و در آنجا با گروه‌های دیگر رقابت می‌کنند و در آخر منتخبین به جشنواره فجر معرفی می‌شوند.

مسئول انجمن نمایش افزود: در این جشنواره، هنرمندانی  از شهر‌های نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد و خود شهرستان فردیس که محل برگزاری می‌باشد،حاضر هستند.

داننده‌فر تأکید کرد: تئاتر در شهرستان فردیس از وضعیت خوبی برخوردار نیست، مخصوصاً تا قبل از آمدن مدیریت جدید اداره ارشاد شهرستان فردیس، خوشبختانه رئیس فعلی ارشاد شهرستان نگاه ویژه و زیبایی به هنر و تئاتر دارند.

وی گفت: اداره ارشاد فردیس نمی‌تواند به تنهایی تمام هنر را به جلو پیش ببرند خواهشمند هستم از تمام مسئولین فرهنگ و هنر شهرستان فردیس همه دست به دست هم برای پیشبرد این رویداد دهند.

این هنرمند ادامه داد: تئاتر، هنری است که حتی حرف و صحبت‌های مسئولین را می‌تواند به تصویر بکشد و امکان این را داریم که هر نوع پیغامی را اگر قرار است با هزینه‌های بسیار زیاد و کلان به گوش شهروندان برسانیم، از این طریق با هزینه‌های خیلی پایین‌تر به شهروندان نشان دهیم و در فرهنگ‌سازی تاثیرگذار باشیم که مطمئناً راندمان بسیار بالایی خواهد داشت.

داننده‌‎فر در خاتمه خاطرنشان کرد: از رئیس اداره ارشاد شهرستان، بسیج هنرمندان و سازمان ورزشی اجتماعی شهرداری فردیس تشکر می‌کنم که در این جشنواره ما را یاری دادند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *