آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون»:

جهاد تبیین هزینه دارد

مدرس دانشگاه گفت: تبیین هزینه دارد بنابراین اگر از تبیین بترسیم حقیت وارونه می‌شود.
اشتراک گذاری
09 آذر 1402
108 بازدید
کد مطلب : 4144

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ علی قربانی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: بسیاری از افرادی که در حوزه جهاد تبیین فعالیت می‌کنند، تحلیل می‌کنند زیرا تبیین بسیار سخت‌تر است و هزینه دارد.

مدرس دانشگاه آزاد کرج ادامه داد: ۳۳ درصد مردم ایران رسانه ملی را می‌بینند و ۸۵ درصد اطلاعات خود را از بیرون می‌گیرند، بنابراین با موشک باران اطلاعاتی مواجه هستیم.

وی افزود: دشمن با رسانه آهسته و آرام در حال گرفتن هویت و غیرتمندی ما ایرانیان است اما خوشبختانه نظام توانست با‌ ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و مقاومت در برابر دشمن، خود را به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا معرفی کند.

قربانی تصریح کرد: تبیین هزینه دارد بنابراین اگر از تبیین بترسیم حقیت وارونه می‌شود.

این مدرس دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی را باید در نظم جدید جهانی ببینیم و دشمنان نظام باید ایران را با سلاح هسته‌ای و ابرقدرتمندترین کشور در حوزه نظامی بشناسد.

وی ادامه داد: ایران امروز به جایگاهی در منطقه و خاورمیانه تبدیل شده که غرب و شرق به آن احتیاج دارند و باید این جایگاه و نفوذ کشور را برای نسل آینده تبیین کنیم تا دشمن از این خلاء جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نکند.

قربانی افزود: روزی که ایران را تحریم کردند و ۸۰۰ هزار بیمار سرطانی روی تخت بیمارستان منتظر رادیو دارو بودند، صدای کسی درآمد و هزینه درمان ۸۰۰ هزار بیمار سرطانی ترور شهید شهریاری بود.

این مدرس دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی ۳۷ سال شهید فخری‌زاده را پنهان کرد، شخصی که به عنوان پدر هسته‌ای ایران در دنیا شناخته شده است اما نوجوان و جوان امروز این شهید بزرگوار را نمی‌شناسند.

وی بیان کرد: جریان پشت پرده‌ای در کشور نمی‌خواهد نقاط قوت نظام برجسته شود و ضرورت تبیین همین جا احساس می‌شود، تبیین هزینه دارد و باید با قبول آن به صحنه آمده و عرصه جهاد تبیین را خالی نگذاریم و رسالت اساتید دانشگاه در عرصه جهاد تبیین بسیار سنگین است.

قربانی در خاتمه خاطرنشان کرد: غزه باریکه نیست، غزه دنیای اسلام است بنابراین باید به موضوع غزه و اهمیت آن از این دیدگاه توجه کرد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *