آخرین اخبار
رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

تبیین هویت ملی، رسالت بسیج دانش‌آموزی در ۱۳ آبان

رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: رویکرد اصلی سازمان بسیج دانش‌آموزی «امیدآفرینی، نشاط‌آفرینی، تبیین هویت ملی» است.
اشتراک گذاری
10 آبان 1402
116 بازدید
کد مطلب : 1271

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ محمد فرمانی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: به مناسبت شهادت شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و به همت مسئولین استانی، کنگره ملی شهید محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز را برگزار کردیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی با حضور در این همایش و امضا تومار، اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند و مشت محکمی بر دهان مستکبران زدند و با آرمان‌های شهید فهمیده تجدید بیعت کردند.

وی افزود: اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شد و اردوی پسران نیز در بهمن ماه برگزار می‌شود.

فرمانی بیان کرد: برگزاری یادواره «لاله‌های روشن» در مدارس استان البرز با هدف گرامیداشت شهدای دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این هفته است و پویش‌های مختلفی نیز در شبکه‌های اجتماعی شاد و ایتا با موضوع ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

این مسئول تأکید کرد: اجرای زنگ گفت‌وگو با هدف پاسخگویی به شبهات و جهاد تبیین در مدارس، پویش «حقوق منهای بشر» در راستای حضور عملی دانش‌آموزان در پاسخگویی به سؤالات مسائل روز و نیز پویش «نسل ضد آمریکا» و «هندسه بدون سلطه» از دیگر برنامه‌های این هفته در مدارس است.

وی گفت: رویکرد اصلی این سازمان «امیدآفرینی، نشاط‌آفرینی، تبیین هویت ملی» است زیرا دشمن بر روی این نسل سرمایه‌گذاری کرده تا با برجسته کردن نقاط ضعف روحیه ناامیدی را در این نسل تقویت کند.

فرمانی ادامه داد: راهپیمائی ۱۳ آبان نیز گردهمایی دانش‌آموزان در جهت محکومیت اقدامات اسرائیل و آمریکا و همدری با کودکان مظلوم غزه و فلسطینی است.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور باشکوه دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری یک ضرورت است زیرا رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی قلب مردم تمام دنیا را به دردآورده و باید با حضور باشکوه در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان مدعیان حقوق بشر بزنیم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *