آخرین اخبار
کارگردان نمایش در گفتگو با «البرزخاتون»:

با من حرف بزن، در جشنواره تئاتر مهرِ البرز درخشید

کارگردان نمایش گفت: نمایش خیابانی «با من حرف بزن» در جشنواره تئاتر مهر البرز توانست رتبه شایسته تقدیر در نقش بازیگری زن را از آن خود کند.
اشتراک گذاری
16 آبان 1402
108 بازدید
کد مطلب : 1728

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ احسان فلاحیان در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: نمایش خیابانی «با من حرف بزن» در جشنواره تئاتر مهر البرز توانست رتبه شایسته تقدیر در نقش بازیگری زن را از آن خود کند.

وی ادامه داد: این نمایش در بوستان ولایت فردیس اجرا شد و توانست نظر داوران را به خود جلب کند و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.

فلاحیان افزود: نمایش با من حرف بزن با ژانر آسیب‌های اجتماعی، درامی درخور تحمل و از‌ ایده قوی برخوردار بود و در اجرای داوری چندین بار تماشاگران را با عنصر تعلیق و غافل‌گیری راغب به ادامه داستان می‌کند.

این کارگردان تصریح کرد: نمایش خیابانی از گذشته قدمت تاریخی دارد و باید در مکان‌های پر رفت و آمد برگزار شود و بسیار بازدهی در انتقال پیام به مخاطب دارد.

وی گفت: ما این نمایش را در فردیس اجرا کردیم و با استقبال خوب مواجه شدیم  و ضرورت دارد که با حمایت مسئولین اجرای نمایش خیابانی در طول سال در سراسر استان اجرا شود زیرا مردم البرز بسیار هنردوست هستند.

فلاحیان ادامه داد: خوشبختانه هنرمندان البرز در هر جشنواره‌ای شرکت کردند برای استان افتخار آفریدند و متولیان فرهنگی باید با دیدن این ظرفیت، زمینه را برای گسترش فعالیت هنرمندان در استان فراهم کنند.

این کارگردان افزود: تئاتر هنری زنده و پویا است و به مخاطب وابسته است و می‌توان با استفاده از این زبان سخترین مفاهیم را به مخاطب منتقل کرد و تأثیرگذاری آن از ساعت‌ها سخنرانی بیشتر است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هنرمندان البرز در سایه بی‌مهری به تئاتر، هنر خود را در شهر‌های بزرگ اجرا می‌کنند زیرا نمایش، هنری درآمدزا در استان نیست و هنرمندان با علاقه و به سختی چراغ این هنر را روشن نگه داشته‌اند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *