آخرین اخبار
مدرس دانشگاه در گفتگو با «البرزخاتون»:

اسرائیل به دست خودش نابود می‌شود

مدرس دانشگاه گفت: امروز دنیا با دیدن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد و این رژیم به زودی نابود خواهد شد و نابودی اسرائیل به دست خودش رقم خواهد خورد.
اشتراک گذاری
12 آبان 1402
94 بازدید
کد مطلب : 1515

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ انسیه تنوره در خصوص خیمه الاقصی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: نمایشگاهی که برپا شده شامل غرفه‌های است که برای نمایش بیمارستانی که اخیراً در غزه بمباران شد که اسرائیل غاصب با انفجار‌هایی که انجام داد بیش از هزار نفر را مظلومانه به شهادت رساند که در هیچ کجای جهان به لحاظ اخلاقی بیمار و بیمارستان را هدف موشک قرار نمی‌دهند و نباید کسی به این مکان‌ها تجاوز کند و جز ممنوعات می‌باشد.

مدرس دانشگاه ادامه داد: این اقدامات نشان‌دهنده قساوت قلب، غاصب‌گری و نسل‌کشی بیش از ۷۵ ساله است که این رژیم منحوس مردم را هر روز به نحوی می‌کشد و کودکان مظلوم را به وحشتناک‌ترین حالت ممکن به شهادت می‌رساند و متأسفانه سکوت مجامع جهانی که در حال حاضر باید پاسخگو باشند اما مسکوت هستند در صورتی که تمام بیدار دلان جهان، مردم آگاه نه تنها کشور ما بلکه همه جهان غرب بیدار شدند و پی به جنایات اسرائیل برده‌اند و هم صدا با هم مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و این رژیم به زودی نابود خواهد شد و نابودی اسرائیل به دست خودش رقم خواهد خورد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری با این ظلم‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد، اسرائیل ۲۵ سال آینده را هرگز نخواهد دید.

تنوره تصریح کرد: این غرفه‌ها هم فقط یک نگاه کوچکی است به مصاعب و مشکلات مردم مظلوم غزه که بخشی از این غرفه‌ها برای کودکان در نظر گرفته شده که در آن کودکان نقاشی و رنگ‌آمیزی انجام می‌دهند برای همدردی با کودکان غزه و بخش دیگر آن هم مربوط به خسارتی هست که به بیمارستانی که اخیراً در غزه مورد اصابت موشک قرار گرفت.

مدرس دانشگاه ادامه داد: دانشجویان و مدرسین دانشگاه‌های استان البرز با حضور در این غرفه به تبیین و روشنگری در بین مردم در خصوص جنایات اسرائیل در آستانه روز استکبارستیزی یعنی ۱۳ آبان ماه می‌پردازند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به ظهور نزدیک هستیم و این اتفاق خواهد افتاد که ما در قدس به حضرت مهدی (عج) اقتدا خواهیم کرد و قدس را به مسلمانان به‌امید حق علیه باطل باز خواهیم گرداند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *