آخرین اخبار
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با «البرزخاتون»:

آمار شهدای غزه سازمان ملل را بیدار نکرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تمامی ملل دنیا از آمار شهدای زن و کودک غزه ناراحت هستند و سکوت سازمان ملل جز حمایت معنای دیگری ندارد.
اشتراک گذاری
20 آبان 1402
90 بازدید
کد مطلب : 2191

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مریم شجاعی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: آمار شهدای غزه هر روز بیشتر می‌شود و بخش قابل توجهی از این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی و فعال رسانه ادامه داد: امروز ظلم کشور‌های مدعی حقوق بشر در دنیا به صدا درآمده و سکوت سازمان ملل جز حمایت معنای دیگری ندارد.

وی افزود: تمامی ملل دنیا از اقدامات ظالمانه و ضد حقوق بشرانه اسرائیل و استکبار ناراحت هستند، اما رژیم غاصب صهیونیستی همچنان می‌تازاند.

شجاعی تصریح کرد: زنان و کودکان در طول تاریخ اگر جنگی هم در میان بود، از صحنه جنگ دور بودند اما رژیم غاصب صهیونیستی می‌خواهد با این ظلم‌ها فلسطین را تسلیم کند، اما حق همیشه پیروز است و جامعه مسلمانان دنیا زیر بار ظلم نمی‌روند.

این کارشناس گفت: جنگ اسرائیل و فلسطین، جنگ حق و باطل است و این وعده الهی که حق همیشه پیروز است و تمامی جامعه مسلمانان دنیا منتظر نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی و پیروزی حق علیه باطل هستند.

وی ادامه داد: تصاویر و فیلم‌های ارسالی از غزه و شمار شهدا، قلب هر انسانی را به درد آورده و اشک را بر گونه‌ها جاری ساخته، اما تمامی این اقدامات، استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی را به نابودی نزدیک می‌کند.

شجاعی افزود: جنگ غزه نشان داد که استکبار هیچ‌گاه دلسوز زنان مسلمان نیست و نخواهد بود و همین جنایتکار سال گذشته می‌خواست پیام‌آور آزادی و استقلال زنان ایرانی باشد.

این کارشناس تأکید کرد: رسالت زنان در عصر کنونی بسیار سنگین است و باید راه حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) را ادامه دهند، تا اسلام زنده و پا برجا بماند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز جنگ بر سر اعتقاد و عقاید می‌باشد و پیروز میدان کسی است که به ریسمان ولایت چنگ زد و فریب وعده‌های دروغین و پوچ غرب را نخورد، زیرا در طول تاریخ استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی امتحان غیرقابل اعتماد بودن خود پس دادند و قطعاً این دو کشور به زودی نابود خواهند شد.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *