آخرین اخبار
مسئول بسیج جامعه پزشکی البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

۴۵۰۰ پرستار در البرز به مردم خدمت می‌کنند

مسئول بسیج جامعه پزشکی البرز گفت: در مجموعه استان البرز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی البرز، تأمین اجتماعی و بیمارستان‌های خصوصی با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و پانصد نفر پرستار در حال خدمات‌رسانی هستند.
اشتراک گذاری
29 آبان 1402
80 بازدید
کد مطلب : 3206

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ دکتر علی جمال محمدی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: در مجموعه استان البرز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی البرز، تأمین اجتماعی و بیمارستان‌های خصوصی با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر پرستار در رده‌های مختلف پرستاری، اتاق عمل‌، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهیاران و همکاران کمک پرستار و با عضویت بیش از شش هزار نفر گروه پرستاری در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در حال خدمات‌رسانی هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد: بخش‌های آی سی یو و سی سی یو، نوزادان، دیالیز، عمومی، جراحی و داخلی با همین عزیزان ارائه خدمت انجام می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه مجموعه پرستاری در کل کشور و از جمله استان البرز، سختی شرایط کار و توقع اعمال شرایط سخت و زیان این رشته است که‌ امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

جمال محمدی تصریح کرد: با توجه به این که در بسیاری از اوقات این عزیزان از خانواده‌های خود دور هستند و شرایط سختی را در محیط درمانی و بهداشتی سپری می‌کنند، یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد درخواست جامعه پرستاری تحقق موضوع تعرفه‌گذاری که در حوزه بیانات مقام معظم رهبری و نیز دیدگاه ریاست محترم جمهوری اسلامی به این موضوع اشاره و تأکید شده است.

این مسئول گفت:‌ امیدوارم که جزئی از این خروجی‌ها و محصولات نهایی حوزه سلامت در کشور و استان البرز اتفاق بیافتد.

وی بیان کرد: بیش از ۶۵ درصد از گروه هدف در مجموعه استانی ما را آقایان تشکیل می‌دهند و مجبور هستند به علت مسائل مالی و اقتصادی گا‌هاً بیش از دو محل مشغول به کار باشند که‌ امیدواریم با تحقق موضوع بهره‌وری این سختی شیفت کار نیز برای این عزیزان اصلاح شود و مهم‌ترین توقعات این عزیزان برطرف شود.

جمال محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر مخصوصاً بعد از موضوع کرونا نگاه مثبت سپاه امام حسن مجتبی (ع)، بسیج جامعه زنان که به صورت ویژه ورود کرده و اقدامات ارزنده‌ای را رقم‌زده است که یکی از این اقدامات مؤثر و تعاملی بحث جوانی جمعیت می‌باشد که در قالب ارتقا سطح آگاهی آحاد جامعه و هم به کارگیری فعالان حوزه سلامت برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت است.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *