آخرین اخبار
رئیس بسیج جامعه زنان البرز مطرح کرد:

تربیت نسلِ قاسم‌پرور رسالت زنان امروز

رئیس بسیج جامعه زنان البرز گفت: مادران باید فرزندان خود را در مکتب حاج قاسم تربیت کنند تا سلیمانی‌های دیگری در دامن خود پرورش دهند.
اشتراک گذاری
20 دی 1402
77 بازدید
کد مطلب : 7539

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ نجمه چگینی در گفتگو با «تیتر یک» گفت: مادران باید فرزندان خود را در مکتب حاج قاسم تربیت کنند تا سلیمانی‌های دیگری در دامن خود پرورش دهند.

رئیس بسیج جامعه زنان البرز ادامه داد: حاج قاسم الگویی تمام عیار برای تربیت فرزندان در عصر کنونی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است.

وی افزود: امروز حاج قاسم سلیمانی به یک چهره بین‌المللی در دنیا تبدیل شده است و دشمنان نظام حتی از زائران مزار شهید سلیمانی هراس دارند و می‌خواهند جلوی انتشار مکتب سردار دل‌ها را با حادثه تروریستی بگیرند.

چگینی تصریح کرد: خون سردار سلیمانی در رگ‌های تمامی مردم ایران جریان دارد و نوجوانان و جوانان نیز با عمق وجود خود، سردار دل‌ها را دوست دارند و همان طور که می‌دانید ۲۰ نفر از شهدای حادثه کرمان، دانش‌آموز بودند.

این مسئول ادامه داد: زنان باید قدر گنجینه ارزشمند مکتب سردار سلیمانی را دانسته و با قرار دادن مسیر تربیتی خود در راه سردار دل‌ها، نهایت بهره تربیتی را از این الگوی اخلاقی ببرند.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «شهید سلیمانی خیلی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است» بنابراین بانوان باید با تربیت نسل قاسم‌پرور، ایران قوی را برای ظهور حضرت حجت (عج) آماده کنند.

چگینی بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف زنان جامعه ما به تاسّی از حضرت فاطمه زهرا (س)، دفاع و حمایت از ولایت است که این ویژگی در مکتب سردار سلیمانی متبلور بود.

این مسئول تأکید کرد: باید با تربیت نسل سلیمانی‌ها بتوانیم به خودکفایی داخلی در تمامی عرصه‌ها برسیم و قاسم سلیمانی‌های زمان پرچم‌داران ظهور شوند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با تربیت نسل قاسم‌پرور قطعاً این عزیزان در مقابل جریان نفوذ بیمه می‌شوند و رسالت مادران در این بین بسیار سنگین است، زیرا دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ شناختی در عرصه فضای مجازی به صحنه آورده تا نسل جوان را از ما بگیرد.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *