آخرین اخبار
رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز:

مکتب سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن انداخت

رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز گفت: مکتب سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمنان نظام انداخت و دانش‌آموزان در این مسیر ثابت قدم هستند.
اشتراک گذاری
19 دی 1402
62 بازدید
کد مطلب : 7475

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ محمد فرمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: دشمن خبیث می‌خواست با شهادت سردار سلیمانی ضربه‌ای به محور مقاومت وارد کند و با افتخار اعلام کردند که ما قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده‌ایم و می‌پنداشتند که این برای آن‌ها یک افتخار است اما با این شهادت محبوبیت‌شان کاسته شد و این حاج قاسم بود که در اوج قله‌های محبوبیت دنیا قرار گرفت و به عنوان یک نماد مبارزه با تروریسم تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، «شهید سلیمانی خیلی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است» و امروز در جهان می‌بینیم‌ایشان تبدیل به یک مکتب و فرهنگ فراگیر شدند و قطعاً تأثیر شهید سلیمانی خیلی بیشتر از حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: مردم قدرشناس کشور و دنیا در سالگرد شهادت سردار دل‌ها و ایام مختلف سال به پاس قدردانی و ادامه مسیر و پیروی از راه این شهید بر سر مزار‌ایشان حاضر شده و با آرمان‌ها، عقاید و افکار حاج قاسم تجدید پیمان می‌کنند که دشمن همین موضوع را نیز بر نمی‌تابد که افراد بر سر مزار‌ایشان حضور پیدا کنند چرا که این اتفاق به مرور در حال تبدیل شدن به یک رویه، عرف و فرهنگ می‌باشد.

فرمانی تصریح کرد: طی حادثه تروریستی کرمان متأسفانه تعداد زیادی از هموطنان در این اتفاق به شهادت رسیدند که حدود ۲۰ نفر از این عزیزان دانش‌آموز بودند که در راه مقاومت و مکتب شهید سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ما خدمت خانواده شهدا تسلیت عرض می‌کنیم.

این مسئول گفت: البته افتخار می‌کنیم که ۲۰ نفر از دانش‌آموزان عزیز در این مسیر و مکتب به درجه شهادت دست پیدا کردند و این موضوع برای آن‌ها نیز مایه مباهات و افتخار است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان همیشه به عنوان قشری راهبردی و تأثیرگذار در جامعه نقش‌آفرین بوده‌اند، امروز نیز این مسیر علی رغم دشمنی دشمن به خوبی ادامه پیدا کرده است.

فرمانی افزود: حادثه تروریستی کرمان باعث شد که یک تغییر و تحول اساسی در فرهنگ کشور ایجاد شود و مردم بیشتر به حقانیت مسیر سردار دل‌ها پی ببرند.

این مسئول تأکید کرد: دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای تغییر فرهنگی در کشور ما دارد، به این جهت که این کشور صاحب مکتب می‌داند و می‌خواهد ما را از مسیر اصلی موفقیت خارج کند.

وی گفت: خیلی از برنامه‌های دشمن در جنگ شناختی در بستر فضای مجازی، ماهواره و رسانه‎‌ها است، ما اگر می‌خواهیم در این مسیر موفق شویم باید در مسیر حق ثابت قدم باشیم.

فرمانی ادامه داد: خانواده‌ها و دانش‌آموزان باید نماد‌های حقانیت را برای خود به عنوان سیره، نماد و سبک زندگی قرار دهند. حاج قاسم به خوبی از نقش و تکلیف خود آگاه بود و به خوبی پایداری کرد، این یکی از قله‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند این موضوع را به عنوان الگو قرار دهند و رمز موفقیت را به دست بیاورند و در حقانیت پیشگام شوند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بدانند که دشمن به هیچ عنوان خیرخواه ما نیست و قطعاً در این فکر است که ما را از ساختن ایرانی قوی دور کند و ما اگر می‌خواهیم ایرانی قوی داشته و صاحب فکر بوده و در مسیر موفقیت پیشتاز باشیم، باید به این مسیر ادامه دهیم.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *