آخرین اخبار
کارگردان نمایش:

کودکانِ البرزی «دوست خوب کیه» را ببینند

کارگردان نمایش گفت: نمایش کودک «دوست خوب کیه» از ۱۹ تا ۲۵ دی‌ماه در هفت فرهنگسرای تحت پوشش سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به روی صحنه می‌رود.
اشتراک گذاری
18 دی 1402
62 بازدید
کد مطلب : 7466

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ حمیدرضا نعیم‌حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: تئاتر کمدی‌موزیکال کودک «دوست خوب کیه» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با همکاری مؤسسه فرهنگی مهردستان نیل به روی صحنه می‌رود.

نویسنده و کارگردان نمایش ادامه داد: این نمایش از ۱۹ تا ۲۵ دی ماه در هفت فرهنگسرای تحت پوشش سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به صورت رایگان جهت تماشای عموم شهروندان به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این اثر به عنوان یک کمدی موزیکال داستانی به چالش‌های رفتاری کودکان و آگاهی آنان در مورد ایمنیِ محیطی و آشنایی با پلیس راهنمایی و موارد ترافیکی به زبان کودکان می‌پردازد.

این هنرمند تصریح کرد: بی‌تردید تئاتر کودک را می‌توان مهم‌ترین رسانه کاربردی، فرهنگی و آموزشی دانست که قشر پایه با علاقه و اشتیاق از آن تأثیر می‌گیرند.

نعیم حسنی گفت: از رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، معاونت فرهنگی و دیگر عزیزانی که در اجرای این برنامه یاریگر ما بوده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به تئاتر کودک می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و فعالیت‌های آتی تیم هنری مهردستان نیل‌فام با شماره ۰۹۱۲۲۶۳۰۶۰۴ تماس بگیرند و یا صفحه اینستاگرام ما به آدرس namayesh. koodak. karaj است که تمامی برنامه‌های ما در این کانال اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *