آخرین اخبار
مسئول برگزاری نمایشگاه مطرح کرد:

حضور ۵۰ بانوی کارآفرین در نمایشگاه مادرانه در کرج

مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین استان البرز در سالن همایش شهدای دانشگده کشاورزی کرج با حضور ۵۰ غرفه برگزار شد.
اشتراک گذاری
16 دی 1402
50 بازدید
کد مطلب : 7214

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ زینب حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین استان البرز به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) در سالن همایش شهدای دانشگده کشاورزی کرج با حضور ۵۰ غرفه به مدت سه روز برگزار شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه ادامه داد: یکی از دغدغه‌های بانوان کارآفرین و به ویژه زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی مکانی برای عرضه محصولات‌شان است.

وی افزود: مکان دائمی عرضه محصولات یکی از درخواست‌های بانوان کارآفرین و تولیدکنندگانی است که در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: این کارآفرینان نوپا هستند و با سرمایه اندک، کسب و کار خود را راه‌اندازی کردند و توانایی تأمین مکانی برای فروش تولیدات با توجه به افزایش اجاره بها ندارند.

وی گفت: خوشبختانه بانوان کارآفرین البرز هرگاه نمایشگاهی در استان برگزار می‌شود، حضور فعالی دارند و این نشان دهنده این مهم است که می‌توان به این حوزه نگاه ویژه کرد زیرا می‌تواند اقتصاد را در البرز رونق دهد.

این مسئول ادامه داد: چند سالی است که با شناسایی دغدغه کارآفرینان در طول سال نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنیم و استقبال از نمایشگاه از سمت تولیدکننده و مخاطبان بسیار زیاد است.

حسینی افزود: این نمایشگاه به صورت کاملاً خودجوش و مردمی بوده و ارگانی پشت ما نیست، اما نیازمند حمایت مسئولین استانی هستیم.

وی بیان کرد: استان البرز با توجه به ظرفیت بالای تولیدکنندگانی که دارد، می‌تواند همانند پایتخت نمایشگاه‌های بزرگ فصلی برگزار کند و از دیدگاه من توجه به این پتانسل می‌تواند مشکل نقدینگی در استان را برطرف کند.

این مسئول تأکید کرد:‌ امیدوارم بتوانیم با حذف واسطه‌ها سود تولیدات به جیب تولیدکننده برود و محصولات نیز با کمترین سود به دست مخاطبان برسد.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: مخاطبان نیز باید با حضور و خرید محصولات از بانوان کارآفرین حمایت کنند زیرا خرید تولیدات بومی مستقیماً باعث رشد تولید و مهار تورم در کشور می‌شود.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *