آخرین اخبار
دبیر جبهه انقلاب البرز:

انفعال خطرناک‌ترین کار در مورد حجاب است

دبیر جبهه انقلاب البرز گفت: امروز برخی در جامعه با دیدن کاشفان حجاب رویکرد منفعلانه در پیش گرفتند و انفعال خطرناک‌ترین کار در مورد حجاب است.
اشتراک گذاری
07 دی 1402
72 بازدید
کد مطلب : 6514

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون» به نقل از «تیتر یک»؛ حسین‌ امیدیان در سومین نشست پرچم‌داران حجاب و عفاف کشور که در دانشگاه محیط زیست کرج برگزار شد، گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس، رزمنده‌ها گاهی راه ۱۰۰ ساله را یک شبه طی می‌کردند، در عرصه جنگ نرم نیز فراوان از این جنس معجزات وجود دارد و می‌توان با حفظ نکات و تدابیری به این جایگاه رسید.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز ادامه داد: گاهی شما پرچم‌داران در وسط میدان هستید اما از تأثیرگذاری کار خود اطلاعی ندارید و مطمئن باشید با اقدامات شما دشمن سرجای خود نشسته است.

وی افزود: دشمن در تلاش است به عرصه‌های تمدنی از جمله حجاب آسیب بزند، زیرا غرب به دنبال پلیدی است اما انقلاب اسلامی به دنبال پاکی‌ها است و مقیاس حق و باطل در جامعه امروز به سرعت در حال نمایان است.

امیدیان تصریح کرد: عرصه جنگ شناختی یک وقت‌هایی بسیار فشرده و سنگین است و باید از شهدا کمک بگیریم اما مطمئن باشید عرصه در کار فرهنگی بسیار مهم است اما بسیار سخت می‌باشد زیرا شما باید خاکریز‌های دشمن را فتح کنید.

این مسئول گفت: شما پرچم‌داران حجاب و عفاف در کف میدان در اوج گمنامی بسیاری از خاکریز‌های دشمن را آتش به اختیار فتح کردید و اگر دیدید که در سالگرد فتنه سال گذشته، دشمن نتوانست نقشه‌های خود را در کشور پیاده کند زیرا میدانست شکست می‌خورد و همه اقشار پای کار نظام بودند.

وی ادامه داد: شما پرچم‌داران که کار اجتماعی و فرهنگی انجام داده و زمین را پاک کرده و مانند چراغ عمل می‌کنید اما باید با دعا و شب زنده داری و نماز شب خود را شارژ کنید، در غیر این صورت در رزم سنگین دشمن کم می‌آورید.

امدیان افزود: کار تشکیلاتی یکی از کار‌هایی است که ما می‌توانیم انقلاب را روی خط نگه داریم و اگر کنار هم قرار نگیریم، دانه دانه از هم جدا می‌شویم.

این مسئول بیان کرد: دنیا در حال حرکت به سمت فطرت و انسانیت است و ما در دوران آخرالزمان چند درگیری داریم، دشمن به دنبال درگیری نظامی با ما نیست زیرا به قدرت نظامی ایران پی برده است و درگیری با اسرائیل مانع بزرگ ظهور است و دشمنان انقلاب پای اسرائیل‌ایستادند تا ظهور محقق نشود.

وی گفت: جنگ نرم از سال ۱۳۷۰ بر روی دل‌ها در کشور شروع شد و از اوایل دهه ۹۰ روی ذهن‎‌ها با جنگ ادراکی و شناختی آغاز شد و دشمن برای پیاده‌سازی جنگ شناختی از تکنیک اقناع استفاده کرد و اغرب امروز با تبلیغات رسانه‌ای جیب‌مان را خالی می‌کند و در عرصه سیاسی نیز بچه‌هایمان را از ما می‌گیرد.

امیدیان تأکید کرد: مقام معظم رهبری سال ۷۹ در مورد تبیین صحبت کردند و سال ۸۳ فرمودند که کار ما تبیین است اما سال ۱۴۰۰ کار به جایی رسید که رهبر انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند.

دبیر جبهه انقلاب فرهنگی البرز ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که در محاصره تبلیغاتی هستیم باید جوانان این محاصره را بشکنند اما مطالبه رهبری همچنان روی زمین مانده است.

وی افزود: اکنون دشمن به دنبال پیاده‌سازی جنگ نهروان است و در فضای مجازی روی ذهن و اعتقادات کار می‌کند. یکی از این موضوعات حجاب است و در فتنه اخیر دشمن بر روی آن به شدت کار کرد البته از سال‌ها پیش بر روی این موضوع کار می‌کند اما در فتنه اخیر علنی این موضوع را مطرح کرد.

امیدیان اظهار داشت: انفعال خطرناک‌ترین کار در مورد حجاب است و رفتار هیجانی در حوزه عفاف نیز خطرناک می‌باشد باید با تدبیر و درایت در این حوزه کار کرد.

این مسئول گفت: جنگ شناختی کاری بر سر ما آورده که به اهمیت مطالبات رهبری پی می‌بریم اما در عمل پای کار نیسیتم و این هدف دشمن است.

وی ادامه داد: شما پرچم‌داران حجاب و عفاف در جنگ شناختی وسط میدان‌ایستادید، قدر خود را بدانید.

امیدیان افزود: در جنگ شناختی دشمن نقشه خود را با جنس زن پیاده می‌کند زیرا می‌داند که تربیت خانواده، اجتماع و انتشار بصیرت در جامعه بر عهده زن است.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان باید زن تراز انقلاب اسلامی که امروز الگوی زنان جهان است و درگام دوم انقلاب به شدت نیازمندالگوسازی هستیم را معرفی کنند. خانه‌داری به معنای خانه نشینی نیست و الگوی سوم زن را باید حتماً تبیین کنیم و الگو معرفی کنیم زیرا نوجوان و جوان به دنبال الگو هستند.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *