آخرین اخبار
مدرس حوزه مطرح کرد:

الگوی تربیتی حضرت‌ام‌البنین (س) سرمشق مادران

مدرس حوزه گفت: امروز بانوان باید برای تربیت فرزندان خود الگوی تربیتی حضرت‌ام‌البنین (س) را سرمشق خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
06 دی 1402
79 بازدید
کد مطلب : 6429

گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ زهرا اسدآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: حضرت‌ام‌البنین (س) الگوی تربیت حماسی بر اساس معیار حق‌شناسی، عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی است.

مدرس حوزه ادامه داد: امروز بانوان باید برای تربیت فرزندان خود الگوی تربیتی حضرت‌ام‌البنین (س) را سرمشق خود قرار دهند.

وی افزود: حضرت عباس (ع) علمدار کربلا و الگویی از معرفت، ایثار، فداکاری، ولایت‌پذیری بود، فرزندان ما امروز درگیر بحران هویت شدند، در صورتی که ما باید راه حضرت عباس (ع) را به تاسی از مادر گرامی‌شان ادامه دهیم و الگوی تربیتی مادر علمدار کربلا را برای فرزندان خود اجرا کنیم.
اسدآبادی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا نسل آینده کشور را از تربیت حماسی و انقلابی دور کند زیرا می‌داند این نوع تربیت، فرزندان را در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن بیمه می‌کند.

وی گفت: حضرت‌ام‌البنین (س) فرزند خود را برای واقعه کربلا به گونه‌ای تربیت کرد که حضرت عباس (ع) مظهر وفا و وفاداری و ولایت‌پذیری شد و با وجود از دست دادن دو دست خود، کوزه آب را به دندان گرفت تا فرزندان امام حسین (ع) تشنه نمانند و‌امید آن‌ها را ناامید نکند.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: روز شهادت حضرت‌ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم از مادران شهدا نامگذاری شده است، مادرانی که از فرزندان خود گذشتند و این انقلاب امروز به برکت خون این شهدا به این جایگاه رسیده است.

اسدآبادی افزود: مادران شهدا که با تربیت نسل شهیدپرور خود باعث شدند که امروز ایران جزء کشور‌های ابرقدرت دنیا شناخته شود و دشمن حتی از روحیه شهادت‌طلبی این مادران احساس ترس کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حضرت‌ام البنین (س) تلاش ویژه و درخشانی در تربیت فرزندان خود انجام داد که ثمره ویژه آن در حماسه عاشورا و مجاهدت جانانه و بی‌بدیل فرزندان غیور و بصیر آن حضرت در رکاب امام حسین (ع) متجلی شد.

انتهای خبر/

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *