آخرین اخبار
مسئول گروه جهادی مطرح کرد:

موج شادی در آسایشگاه کهریزک

مسئول گروه گفت: بانوان آرایشگر منطقه محمدشهر با حضور در آسایشگاه کهریزک و ارائه خدمات آرایشگری موجبات شادی مادران سالمند را فراهم کردند.
اشتراک گذاری
05 دی 1402
55 بازدید
کد مطلب : 6420

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون» به نقل از «تیتر یک»؛ فاطمه ابراهیمی گفت: جمعی از بانوان آرایشگر منطقه محمدشهر با همکاری بسیج جامعه زنان و بسیج رسانه این منطقه با حضور در آسایشگاه خیریه، خدمات آرایشگری رایگان خود را به مادران این مجموعه ارائه دادند.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه جوادالائمه (ع) ادامه داد: بسیج جامعه زنان منطقه محمدشهر طی جلسات مختلف با آرایشگرها، افراد علاقه‌مند و دغدغه‌مند را شناسایی و آنها را جهت ارائه خدمات جهادی به مناطق مختلف استان شناسایی کرد.

ابراهیمی افزود: حس و حال مادربزرگ‌ها بسیار دیدنی بود، زیرا این عزیزان احتیاج به محبت دارند و با دیدن جوان‌ها در آسایشگاه احساس رضایت و شادی می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) هستیم و ایشان الگوی بی‌نظیر در خدمت‌رسانی به مردم و نیازمندان بودند.

وی گفت: شاد کردن دل مادران عزیز آسایشگاه کهریزک افتخار بزرگی برای ما بود که توانستیم با حضور آرایشگرها و انجام خدمات مختلف آرایشی باعث شادی دل این عزیزان شویم.

ابراهیمی ادامه داد: دوران پیری نیازمند توجه بیشتر است و این عزیزان به دلیل زندگی در آسایشگاه نیازمند توجه بیش از پیش هستند و هر وقت میهمانانی به آنها سر می‌زنند، باعث شادی دل آن‌ها می‌شود.

بانوان آرایشگر باعث شادی مادران آسایشگاه کهریزک شدند

این مسئول افزود: امیدواریم در آستانه میلاد حضرت فاطمه (س) دل همه مردم عزیز میهن به ویژه مادران شاد، و لبخند رضایت و شادی بر لب‌هایشان جاری و ساری باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مادر سرمایه ارزشمند یک خانه است و باید قدر این گوهر گرانبها را دانست، زیرا وقتی از نعمت مادر محروم می‌شوید، هیچ وقت دلتان آرام و قرار ندارد و لحظه‌ای نیست که یاد مادر نباشید.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *