آخرین اخبار
معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی البرز:

دوره‌ای که دانشجویان را متخصص می‌کند

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی البرز گفت: افرا، دوره‌ای در جهت توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در ۱۲ حوزه تخصصی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
05 دی 1402
58 بازدید
کد مطلب : 6401

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری تحلیلی «البرزخاتون» به نقل از «تیتر یک»؛ انسیه تنوره گفت: افرا، دوره‌ای در جهت توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در ۱۲ حوزه تخصصی شامل نفت و گاز و پتروشیمی، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نانو و مواد پیشرفته، امنیت غذایی، کشاورزی و صنایع غذایی، انرژی‌های نوپاک، حمل و نقل، صنایع هوایی و فضایی، زیست فناوری، علوم شناختی، تجهیزات پزشکی و نساجی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز ادامه داد: دانشجویان در این دوره در ۵ محور زیست بوم نوآوری، ادبیات کسب و کار، بررسی کلان صنعت تخصصی و آشنایی با نظام مسائل اولویت‌دار کشور آشنا می‌شوند.

وی افزود: دانشجویان در این دوره ۳۰ ساعت دوره مجازی را طی می‌کنند و دوره حضوری در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

تنوره تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از یکم تا ۳۰ دی ماه در این دوره ثبت نام کنند و دوره مجازی در بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی گفت: کسب امتیاز بنیاد ملی نخبگان و دریافت گواهی نامه از مزایای شرکت‌کنندگان در این دوره است، و به نفرات برتر نیز جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: دانشجویان در این دوره با بازیگران اصلی رشته تخصصی خود و همچنین با افراد موفق حوزه خود آشنا خواهند شد و می‌توانند از تجربیات و دانش آن‌ها برای پیشبرد کار خود استفاده کنند.

تنوره افزود: دانشجویان در پایان دوره با یکسری از مسائل کلان صنعتی خود آشنا می‌شوند و با نهاد‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه خود آشنا می‌شوند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط بگیرند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دانشجویان البرزی می‌توانند با کد تخفیف ۲۵ درصدی در دوره ثبت نام کنند و از این امتیاز جهت افزایش تخصص در رشته خود بهره بگیرند و این دوره در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *