آخرین اخبار
بانوی کارآفرین البرزی در گفتگو با «البرزخاتون»:

مشاغل خانگی بسیار زودبازده هستند

بانوی کارآفرین البرزی گفت: مشاغل خانگی بسیار زودبازده هستند و اگر تلاش و پشتکار شبانه‌روزی صورت گیرد، قطعاً درآمدزایی حاصل می‌شود.
اشتراک گذاری
04 دی 1402
94 بازدید
کد مطلب : 6313

سمیه حمیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: امروز بانوان استان البرز همزمان با سراسر کشور رشد چشمگیری در عرصه کسب و کارخانگی داشتند و جزء رتبه‌های نخست کشور هستند.

کارآفرین البرزی ادامه داد: بانوان خانه‌دار با آموزش یک مهارت می‌توانند در کنار امور خانه، کسب و کاری را برای خود راه‌اندازی کنند.

وی افزود: من در ابتدا شیرینی خانگی را برای خودم و خانواده تهیه می‌کردم اما با تشویق اعضای فایل کار را گسترش دادم.

حمیدی تصریح کرد: هم اکنون از سراسر استان و ایران به واسطه فعالیت در فضای مجازی مشتری دارم و به لطف خداوند همه مشتریان از تولیدات راضی هستند.

این کارآفرین ادامه داد: من بدون سرمایه و از خانه، کار را شروع کردم و هم اکنون نیز در آشپزخانه کار می‌کنم.

وی تأکید کرد: در نمایشگاه‌های فصلی نیز شرکت می‌کنم و به مرر مشتریان من را شناختند و هیچ مغازه‌ای ندارم اما به لطف خداوند در طول هفته مشتریان زیادی دارم و گاهی برای رساندن سفارشات از کمک اعضای خانواده به ویژه دخترم و همسرم استفاده می‌کنم.

حمیدی گفت: من در یک خانواده متدین و مذهبی بزرگ شدم و به لطف خداوند همسرم نیز معتقد است و برای اجاره خانه همیشه درآمد همسرم کفایت نمی‌کرد اما با کار من در کنار امورخانه‌داری توانستیم با هم خرج و دخل خانه را مدیریت کنیم.

این کارآفرین ادامه داد: مشاغل خانگی بسیار زودبازده هستند و اگر با توکل به خداوند، تلاش و پشتکار شبانه‌روزی صورت گیرد، قطعاً درآمدزایی حاصل می‌شود.

وی افزود: کار در خانه برای بانوان بهترین حضور اجتماعی است زیرا به امور خانه و کار همزمان رسیدگی می‌کنند و در کنار اعضای خانواده نیز هستید.

حمیدی در خاتمه خاطرنشان کرد: به همه بانوان سرزمینم توصیه می‌کنم با شناسایی علائق خود، کسب و کاری برای خود راه‌اندازی کنند و سپس به درآمدزایی برسند و حتماً در کنار خانه‌داری برای رشد خود وقت بگذارند.

الهه ملاحسینی _البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *