آخرین اخبار
مشاور امور تربیتی در گفتگو با «البرزخاتون»:

بحران هویت در دختران جدی است

مشاور امور تربیتی گفت: بحران هویت یکی از مهمترین معضلات دختران نوجوان و جوان در مدارس استان البرز و سراسر کشور است.
اشتراک گذاری
04 دی 1402
102 بازدید
کد مطلب : 6309

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری تحلیلی «البرزخاتون»؛ محدثه جواهری گفت: بحران هویت یکی از مهمترین معضلات دختران نوجوان و جوان در مدارس استان البرز و سراسر کشور است.

مشاور امور تربیتی ادامه داد: بر اساس مأموریت‌هایی که به ما واگذار می‌شود مستقیماً با دانش‌آموزان دختر در ارتباط هستیم و بخش قابل توجهی از آن‌ها با بحران هویت روبرو هستند.

وی افزود: دشمن شبانه‌روز تلاش کرده تا ذهن نسل آینده کشور را تسخیر کند و اگر نتوانیم با اقدامات عملی این نسل را نجات دهیم، باید نگران آینده باشیم.

جواهری تصریح کرد: در سال گذشته نیز نسل نوجوان و جوان کشور در سایه بحران هویت درگیر فتنه دشمن شدند و وقتی علت را ریشه‌یابی کردیم به خلاء هویتی رسیدیم.

این مشاور گفت: باید قبول کنیم که در تبیین کوتاهی کردیم و دشمن از این خلاء جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرد.

وی ادامه داد: فضای مجازی کشور ر‌ها و ولنگار است و دشمن از بستر آنلاین جهت گرفتن نسل نوجوان و جوان ما استفاده کرده است.

جواهری با بیان اینکه نقش بازی‌های رایانه‌ای را در فتنه اخیر نمی‌توانیم نادیده بگیریم، افزود: دشمن با بازی بستر فتنه را در ذهن نوجوانان و جوانان عادی کرد و دانش‌‎آموزان و دانشجویان درگیر فتنه دشمن شدند و وقتی علت را از آن‌ها جویا شدیم، گفتند ما فقط فکر می‌کردیم، داریم بازی می‌کنیم و اختیار دست خودمان نبود.

این مشاور تأکید کرد: دشمن تمام پتانسیل و ظرفیت خود را به صحنه آورده تا با جنگ روایت‌ها دستاورد‌های نظام را کمرنگ و نقاط ضعف کشور را برجسته کند تا نسل نوجوان و جوان از کشور ناامید شوند.

وی گفت: دانش‌آموزانی که در اردوی راهیان پیشرفت از مناطق علمی و نظامی کشور دیدن می‌کردند و دستاورد‌ها را می‌دیدند، باور نداشتند که کشور چنین دستاورد‌هایی داشته باشد و تازه آن وقت متوجه شدند که ایران قوی است.

جواهری ادامه داد: دشمن غرب را برای نسل نوجوان و جوان چنان برجسته کرده که نسل آینده ما فقط به فکر مهاجرت است، اما اگر تبیین کنیم می‌توانیم اعتماد از دست رفته را برگردانیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین رسالت همه آحاد جامعه است و زنان در این بین نقش بی‌بدیلی دارند، زیرا به عنوان مادر و همسر در تربیت نقش بسزایی دارند و می‌توانند با سلاح دانش و آگاهی تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *