آخرین اخبار
مدرس دانشگاه:

زنان فلسطینی الگوی مقاومت در دنیا هستند

مدرس دانشگاه گفت: زنان فلسطینی الگوی مقاومت، ‌ایستادگی و ایثار در دنیا و حامی مردان و همسران خود در صحنه نبرد هستند.
اشتراک گذاری
03 دی 1402
63 بازدید
کد مطلب : 6246

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری تحلیلی «البرزخاتون» به نقل از «تیتر یک»؛ روژینا مرادی گفت: زنان فلسطینی الگوی مقاومت، ‌ایستادگی و ایثار در دنیا و حامی مردان و همسران خود در صحنه نبرد هستند.

مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: بخش قابل توجهی از شهدای فلسطین را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، اما بانوان فلسطینی همواره کنار همسران خود مقاومت کرده و در دفاع از حقوق خود عزم راسخی دارند.

مرادی افزود: بانوان فلسطینی اعتقاد دارند اگر همه مردم فلسطین شهید شوند، باز هم مقاومت می‌کنیم، زیرا می‌دانیم حق پیروز است.

وی تصریح کرد: زنان فلسطینی جان خود را در دفاع از میهن فدا می‌کنند و زنان اسرائیلی برای ر‌هایی و آزادگی دست به خودکشی می‌زنند.

این مدرس دانشگاه گفت: امروز مردم اسرائیل نیز دولت خود را قبول ندارند و انزجار عمومی در جامعه صهیونیستی بیداد کرده و رژیم غاصب صهیونیستی نیز از درون در حال نابودی است.

مرادی ادامه داد: اسرائیل با اقداماتی که انجام داده، خود را به مرز نابودی رسانده و با کشتار زنان و کودکان باعث اعتراض تمامی مردم دنیا شده است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در طوفان‌الاقصی شکست غیرقابل ترمیمی را متحمل شد و این شکست در طول تاریخ زبانزد است و امروز اسرائیل از درون نابود شده و هژمونی خود را از دست داده و تا نابودی قطعی این رژیم چیزی باقی نمانده است.

این مدرس دانشگاه تأکید کرد: اسرائیل به فرماندهی آمریکا دست به چنین اقداماتی‌ زده و جنایات استکبار در طول تاریخ اثبات شده و در جریان فلسطین نیز این کارنامه سیاه مجدد تکرار شده، اما همیشه حق پیروز است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز زنان فلسطینی در صحنه نبرد نیز صدای مقاومت‌شان به دنیا رسیده و سکوت سازمان ملل چیزی جز خیانت و نمایان کردن چهره پلید اسرائیل و شیطان بزرگ یعنی آمریکا، نیست، اما ظلم به مردم فلسطین و غزه به عرش الهی رسیده و پیروزی قطعی و نزدیک است، زیرا وعده الهی است.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *