آخرین اخبار
«البرزخاتون» گزارش می‌دهد؛

دانشجوی نخبه رکوردِ اقداماتِ جهادی را زد

دانشجوی نخبه و نمونه البرز و کشور تا کنون توانسته در عرصه‌های علمی، ورزشی و خدمات جهادی مایه افتخار استان شود.
اشتراک گذاری
16 آذر 1402
122 بازدید
کد مطلب : 4830

به گزارش گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ محمدعلی مرادی دانشجوی نخبه و نمونه کشور و استان البرز است، وی تاکنون توانسته ۲۷ بار قهرمان ورزش‌های رزمی کشور و ۱۲ مرتبه قهرمان بین‌المللی شود.

مرادی همچنین در عرصه علمی نیز توانسته نفر برتر رویداد کشوری گنج استان تهران ۱۴۰۲، رتبه برتر آسیب‌های اجتماعی کشور ۱۴۰۱، مقام سوم جشنواره جهادگران کشور ۱۴۰۱، دو دوره برترین گروه جهادی دانشجویی استان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، دانشجویی برتر جهادی استان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شود و افتخار استان البرز شود.

وی دارای مدرک کاردانی مددکاری اجتماعی خانواده و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی خانواده در مرکز علمی و کاربردی مشکات ولایت در استان البرز است.

این دانشجوی نخبه در منطقه حصارکِ کرج به دنیا آمده و تمام محرومیت‌های منطقه و کمک بی‌دریغ بسیج، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی محله را از نزدیک لمس کرده و به خود‌ امید داده که می‌‎تواند با استعانت از خداوند متعال و یاری مسئولین دلسوز استانی و جهادی بتواند آلام و رنج هم‌استانی‌های خود به ویژه نقاط محروم را کاهش دهد، بنابراین تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار بسته و با همت دانشجویان جهادی با اردوی جهادی توانسته دل افراد مناطق محروم استان را شاد کند.

مرادی از خدمت‌رسانی به مناطق محروم لذت می‌‎برد و این مهم را جزو افتخارات خود در زندگی می‌داند و هر جا به حضورش احتیاج باشد، بی‌درنگ در منطقه حاضر می‌شود.

وی در گفتگو با خبرنگار گروه استانی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: مهمترین رسالت دانشجو باید تعلم، علم‌‎آموزی و روشن‌فکری در پیشرفت جامعه باشد، زیرا دانشجو مؤذن جامعه است و در تمام امور جامعه دخیل می‌باشد و نسبت به هیچ چیز بی‌تفاوت نیست.

این دانشجوی نخبه ادامه داد: دانشجوی امروز باید با تفکر و‌ اندیشه‌ورزی، عمیق‌شدن در مسائل اصلی کشور و پرهیز از هرگونه انفعال، ناامیدی و آرمان‌های انقلاب کار جدی و واقعی را از مسئولان کشور مطالبه کند.

مرادی افزود: اگر سبک زندگی اسلامی با مشاوره و مددکار اجتماعی همراه باشد، ازدواج زیاد شده و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کشور جلوگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: دشمن می‌داند که اگر علم‌آموزی دانش‌آموزان و دانشجویان کم شود، سواد پایین آماده و هر طور که بخواهند خیانت می‌کند، اما دانشجو چون مؤذن جامعه است و اصالت مطالبه‌گری دارد و پیگیر همه چیز است ثابت کرده که دانش امروزی ما خیلی فراتر از تفکرات پوچ غربی‌هاست.

این دانشجو گفت: دانشجوی جهادی لوکوموتیو حرکت‌های کشور می‌باشد و با تأثیرگذاری در جامعه کار جهادی را نهادیه می‌کند و خادم عموم مردم می‌شود.

مرادی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری تبیین نیز یکی از وظایف دانشجویان در عصر کنونی است، زیرا دشمن شبانه‌روز تلاش می‌کند تا کشور را ناکارآمد جلوه دهد و دانشجو باید روشنگری کند.

وی بیان کرد: دانشجو باید صدای جامعه بوده و با مطالبه‌گری، کشور را به پیشرفت و آبادانی برساند.

این دانشجو در خاتمه خاطرنشان کرد: وقتی روحیه جهادی در دانشجو برجسته شود، نسل آینده نیز از این مهم الگو می‌گیرد زیرا برای ایرانی آباد باید مدیریت جهادی در کشور نهادینه شود.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *