آخرین اخبار
رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز در گفتگو با «البرزخاتون» خبر داد:

رتبه سوم دانش‌آموزان البرزی در لیگ پایا

رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز گفت: دانش‌آموزان البرزی در لیگ پایا که بزرگترین رویداد علمی در سطح کشور‌های اسلامی است، به مقام سوم رسیدند.
اشتراک گذاری
04 آذر 1402
74 بازدید
کد مطلب : 3775

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ محمد فرمانی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: هفته تخصصی بسیج دانش‌آموزی را در ۸ آبان‌ماه داشتیم که بیشتر فعالیت‌ها ما در این زمان بود اما در هفته بسیج نیز با توجه به اینکه جمعیت غالب بسیجیان را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، برنامه‌های ویژه دیگری نیز برای این قشر داریم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز ادامه داد: دانش‌آموزان، در سطح تمام پایگاه‌های بسیج مقاومت حوزه‌ها، نواحی و رویداد‌هایی که اتفاق می‌افتد، سهم زیادی را به خود اختصاص می‌دهند.

وی افزود: دانش‌آموزان البرزی در لیگ پایا که بزرگترین رویداد علمی در سطح کشور‌های اسلامی است، به مقام سوم رسیدند و موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز شدند.

فرمانی تصریح کرد: همین طور مسابقات فرهنگی ورزشی در غالب مسابقه فرمانده برای دانش‌آموزان را داریم که مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف از قبیل مهارت‌های جسمانی و مباحث تربیتی شرکت می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی مثل یادواره‌های شهدا، زنگ‌های گفتگو، بحث لیگ بیان و جهاد تبیین در سطح مدارس برقرار است که علاوه بر این که در اکثر این برنامه‌هایی که برنامه‌ریزی شده دانش‌آموزان حضور بسیار فعال و پرثمر و دائمی دارند.

وی بیان کرد: به همت فضای مجازی سپاه امام حسن (ع)، رویداد تولید محتوا در سطح همه نواحی در حال برگزاری است و بسیار مفید می‌باشد چرا که از نظر تخصصی بسیجیان مهارت‌های خود را امتحان می‌کنند و آموزش می‌بینند و توانمند می‌شوند و ما امروز در حوزه فضای مجازی مثل فضای حقیقی که بسیار ارزشمند و مفید است نیاز به کنشگری و عمل داریم و طبق گفته مقام معظم رهبری فضای مجازی از اهمیت بالایی داراست.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: مجموع این رویداد‌ها به مرحله استانی ختم می‌شود و این باعث می‌شود که ظرفیت‌هایی که در فضای مجازی هستند را شناسایی کنیم و خود این استعداد‌ها می‌توانند صاحب اثر شوند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *