آخرین اخبار
جانشین فرمانده سپاه البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

حدود ۲۰۰ نفر از پرستاران در غزه به شهادت رسیدند

جانشین فرمانده سپاه استان البرز گفت: کمترین آماری که تاکنون داد‌ه‌اند حدود بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان در غزه به شهادت رسیده‌اند.
اشتراک گذاری
29 آبان 1402
81 بازدید
کد مطلب : 3236

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کرمی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را خدمت تمامی پرستاران عزیز تبریک عرض می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: همه ما قدردان پرستاران در زمانی که شاید خیلی‌ها نتوانند در بحث مراقب و نگه‌داری سختی‌های آن را متحمل شوند، این عزیزان به نحو احسنت به کار خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: پرستارانی که در ۸ سال دفاع مقدس بسیار خوب درخشیدند و پرستارانی که در بحران کرونا در شرایطی که پدر از فرزند خود گریزان بود، توانستند تا پای جان از بیماران مراقبت و نگه‌داری کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: پرستاران، این قشر زحمت‌کش و از جان گذشته که جا دارد بر روح پاک و ملکوتی شهدای سلامت، پرستاران و پزشکان عزیز درود بفرستیم.

جانشین فرمانده سپاه البرز گفت: بنده وظیفه خود دانستم که در این روز از نزدیک از زحمات این عزیزان به عنوان یک وظیفه نهایت تقدیر، تشکر و قدردانی را داشته باشم بنابراین با حضور در بیمارستان از زحمات پرستاران تقدیر کردیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر که همه شاهد و ناظر هستند پرستاران و کادر درمان در غزه زیر بمباران شدید از مریض‌ها با کمترین امکانات و از جان گذشتگی در حال پرستاری هستند که کمترین آماری که تا کنون داد‌ه‌اند حدود بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان در غزه به شهادت رسیده‌اند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *