آخرین اخبار
رئیس بسیج جامعه زنان استان البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

۱۳ آبان روحیه استکبارستیزی نوجوانان را تقویت می‌کند

رئیس بسیج جامعه زنان البرز گفت: دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند تا بذر ناامیدی را در دل نوجوانان و جوانان بکارد و سلاح این جنگ دانش و آگاهی است.
اشتراک گذاری
13 آبان 1402
83 بازدید
کد مطلب : 1522

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ نجمه چگینی در گفتگو با «البرزخاتون» گفت: ۱۳آبان‌ماه سالروز ملی مبارزه با استکبار است اما با توجه به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی باید راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

رئیس بسیج جامعه زنان استان البرز ادامه داد: با توجه به جنایات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی که بخش قابل توجهی از شهدای غزه و فلسطین را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باید با حضور باشکوه دانش‌آموزان انجام شود تا دشمن بداند که ملت غیور فلسطین تنها نیست و تمامی مسلمان جهان از کودک و نوجوان تا میانسال و پیر همراه آن‌ها هستند.

وی تصریح کرد: تصاویر غزه و فلسطین اشک‌ها را بر چشمان ما جاری و قلب‌مان را به درد آورده اما اسرائیل دست از این اقدامات خود بر نمی‌دارد.

چگینی ادامه داد: دانش‌آموزان باید راه شهید فهمیده را ادامه دهند تا بتوانند در آینده مدیرانی موفق شوند و کشور را اداره کنند.

این مسئول افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای به نسل جوان داشتند و نوجوانان امروز جوانان آینده کشور هستند که باید بر دستاورد‌های نظام مسلط باشند و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

وی تأکید کرد: دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند تا بذر ناامیدی را در دل نوجوانان و جوانان بکارد و سلاح این جنگ دانش و آگاهی است و دانش‌آموزان باید با مجهز شدن به دستاورد‌های نظام به مقابله با جنگ شناخی دشمن در فضای سایبری روند.

چگینی گفت: جنایات غیرانسانی استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی این دو کشور ظالم را به مرز نابودی رسانده و هژمونی آن‌ها در حال فروپاشی است و به لطف خدای متعال وقتی که ظلم به عرش خدا برسد، خداوند آن کشور را از جور ظالمان نجات می‌دهد.

این مسئول در خاتمه با بیان اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: توجه به بعد آموزشی و تربیتی نوجوانان بسیار مهم است و یکی از رسالت‎‌های متولیان آموزشی بیان دستاورد‌های نظام به این نسل است تا بتوانیم جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *