آخرین اخبار
بانوی کارآفرین سرپرست خانوار:

۷ نفر را با هنر خیاطی به درآمدزایی رساندم

بانوی کارآفرین سرپرست خانوار گفت: خودم، دو دخترم و ۵ چرخکار برای من کار می‌کنند و به لطف خدا با هنر خیاطی به درآمدزایی رسیدم.
اشتراک گذاری
11 دی 1402
84 بازدید
کد مطلب : 6886

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ زهرا جودکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «تیتر یک» گفت: حدود ۵ سال از زندگی مشترک من و همسرم نگذشته بود که متوجه شدیم که‌ایشان سرطان دارد و بعد از حدود ۶ ماه مرد زندگی‌ام را از دست دادم.

زن سرپرست خانوار و کارآفرین ادامه داد: بعد از مرگ همسرم بی‌پناه شدیم و با وجود داشتن ۲ فرزند باید زندگی را مدیریت می‌کردم.

وی افزود: یک سال اول زندگی بدون همسر را با کمک اقوام گذراندم اما دوست نداشتم سربار دیگران باشم.

جودکی تصریح کرد: در کلاس‌های خیاطی مسجد ثبت نام کردم و بعد از گذراندن یک سال توانستم با آموزش‌ها سفارش بگیرم.

این بانوی سرپرست خانوار گفت: سه سال طول کشید تا بتوانم در کارم مسلط شوم و با یک مانتو فروشی قرار داد بستم و اکنون ۵ سالی است که در آنجا مشغول به کار هستم و توانستم یک کارگاه کوچک خیاطی نیز در منزل راه‌اندازی کنم.

وی ادامه داد: خودم، دو دخترم و ۵ چرخکار برای من کار می‌کنند و به لطف خدا با هنر خیاطی به درآمدزایی رسیدم.

جودکی افزود: بانوان سرپرست خانوار نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولین هستند زیرا نقش پدر و مادر را تواما ایفا می‌کنند.

این بانوی سرپرست خانوار تأکید کرد: شب‌هایی نیز بوده که گرسنه سر بر بالین بگذارم اما خداوند را شاکر هستم که توانستم به درآمدزایی برسم و خرج خانواده را تأمین کنم.

وی گفت: مهارت‌آموزی می‌تواند نقطه شروع برای همه بانوان سرپرست خانوار است و من نیز در اوج ناامیدی به این راه پناه آورئم اما اکنون بسیار راضی هستم.

جودکی ادامه داد: پیشاپیش روز مادر را خدمت همه بانوان سرزمینم تبریک می‌گویم و از دیدگاه من مادر قلب و ستون اصلی هر خانواده است و زنان سرپرست خانوار این مسئولیت را دو برابر به دوش می‌کشند.

بانوی سرپرست خانوار در خاتمه خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم هیچ کس تجربه زنان سرپرست خانوار را نداشته باشد زیرا مسئولیت بسیار سنگینی است.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *